این خودرو پرفروش‌ترین خودروی چین است

کدخبر: ۵۳۸۴۸۶
داده‌ها نشان داد که خودروی بی‌وای‌دی، پرفروش‌ترین برند خودرو چین در چهار هفته اول نوامبر بود. این خودرو از فولکس‌واگن برتری داشت و نشان دهنده فشار بر برندهای قدیمی در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان است.
این خودرو  پرفروش‌ترین خودروی چین است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، داده‌های بانک بین‌المللی بازرگانان چین نشان می‌دهد که خرده‌فروشی تسلا در چین نیز در ماه نوامبر پس از اینکه خودروساز آمریکایی قیمت‌ها را کاهش داد و مشوق‌هایی برای مدل ۳ و مدل Y خود ارائه کرد، نسبت به سال گذشته تقریباً دو برابر شد. طبق داده‌ها، فروش خرده فروشی بی‌وای‌دی از اول تا ۲۷ نوامبر به ۱۵۲ هزار و ۸۶۳ دستگاه رسید که تقریباً ۸۳ درصد افزایش میانگین فروش روزانه را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

آتش سوزی مهیب در یک ناو بزرگ آمریکایی+جزئیات

آمار بی‌وای‌دی بالاتر از خرده فروشی فولکس واگن با ۱۴۳ هزار و ۶۰۲ خودرو و تویوتا ۱۱۵ هزار و ۲۷۲ خودرو بود که به ترتیب ۰.۳ و ۰.۵ درصد کمتر در سال بود. با این حال، گروه فولکس واگن همچنان از بی‌وای‌دی پیشی گرفته است، در حالی که ۳۶ هزار و ۸۴۷ دستگاه فروخته شده با نام تجاری آئودی را شامل می‌شود.

مجری معروف قدیمی به تلویزیون بازگشت

اگر روند خرده فروشی برای کل ماه ادامه داشته باشد، این اولین باری است که بی‌وای‌دی که در سال ۲۰۰۳ شروع به ساخت خودرو کرد در صدر جدول فروش در چین قرار گرفت و اولین بار است که یک شرکت با مجموعه‌ای از خودروهای هیبریدی پلاگین و خودروهای الکتریکی در جدول پیشتاز است.

داده‌های بانک بین‌المللی بازرگانان چین نشان داد که فروش کلی خرده‌فروشی خودروهای تولید شده در چین از نظر میانگین فروش روزانه در چهار هفته اول نوامبر ۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، در مقایسه با کاهش دو درصدی در سه هفته اول اکتبر کاهش داشته است.

بر اساس گزارش رویترز، برندهای معتبر از جمله فولکس‌واگن، جنرال موتورز، فورد و هیوندای، شاهد کاهش استفاده از کارخانه در چین بین ۳۰ تا بیش از ۵۰ درصد در پنج سال گذشته بوده‌اند.

هرگز علیه ایران جنگ نمی شود اگر...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید