رفت و برگشت نرخ دلار در یک مرز

قیمت دلار توافقی آب رفت /ریزش ادامه دار قیمت سکه

کدخبر: ۵۴۰۰۲۹
اقتصادنیوز: نرخ دلار توافقی ظهر امروز در مقایسه با قیمت بسته شده روز قبل آب رفت. قیمت سکه و طلا هم مانند روز گذشته ریزش کرد.
قیمت دلار توافقی آب رفت /ریزش ادامه دار قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز، نرخ دلار در بازار امروز چهارشنبه 16 آذر ماه هم در تهران رنج بود هم در بازارهای همسایه.

عده ای از معامله‌گران مدعی بودند که بازارساز با تزریق سنگین عرضه باعث شده  بازیگران افزایشی در لاک احتیاط فرو بروند. از سوی دیگر نرخ حواله درهم امروز نوسان محدودی را ثبت کرد و همین امر موجب شد قدرت بازیگران افزایشی تضعیف شود. 

اگر نرخ دلار به سقف تاریخی خود نزدیک شود...

عده ای از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار تهران به سقف تاریخی خود نزدیک شود احتمال ورود تقاضای جدید به بازار وجود خواهد داشت.  

برخی تحلیلگران فنی باور دارند زمانی که بازار نمی‌تواند با قدرت از یک سقف عبور کند و شروع به درجا زدن می کند، به تدریج انتظارات افزایشی شماری از معامله‌گران تحلیل می‌رود و شروع به فروش بخشی از ارزهای خریداری‌شده خود می‌کنند. 

دلار صرافی ملی به خواب رفت؟

در سمت رسمی بازار امروز هم سایت صرافی ملی  مانند روز گذشته قیمت جدید خرید و فروش دلار را اعلام نکرده بود. صرافی ملی در چند روز گذشته قیمت اعلام نکرده است.آخرین قیمت خرید دلار صرافی ملی که در چند روز اخیر اعلام شده  بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا 33 هزار و 233 تومان بود و قیمت فروش دلار آمریکا 33 هزار و 567 تومان اعلام شد.

رفت و برگشت نرخ دلار در یک مرز

قیمت دلار متشکل روز گذشته وارد کانال 34 هزار تومان شد اما در واپسین ساعات معاملات بازار یاد شده کانال مذکور را از دست داد و در محدوده 33 هزار  939 تومان بسته شد. نرخ دلار متشکل امروز چهارشنبه دوباره  به کانال 34 هزار تومان ورود کرد. هر برگ اسکناس آمریکایی امروز در بازار یاد شده به قیمت 34 هزار و 300 معامله شد. 
سکه و دلار

دلار توافقی آب رفت 

نرخ دلار توافقی هم  ظهر امروز در مقایسه با قیمت بسته شده روز قبل آب رفت. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز به صورت توافقی در زمان نوشتن این گزارش 34 هزارو 447 تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل 265 تومان پایین تر بود. 

کاهش قیمت طلا 18 عیار 

قیمت اونس طلا در بازار امروز بر روی 1773 دلار قرار گرفت که نسبت به روز قبل 2 دلار بالاتر بود. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار ظهر امروز 1 هزار و 100تومان افت کرد و در محدوده 1 میلیون و 572 هزار و 900 تومان به فروش رسید.

قیمت سکه دوباره ریخت

بازار سکه هم امروز مانند روز گذشته  شاهد ریزش قیمت سکه بود. فلز زرد رنگ داخلی دیروز 350 هزار تومان و در بازار امروز 150 هزار تومان کاهش یافت.

قیمت هر قطعه سکه امامی امروز در محدوده 17 میلیون و 200 هزار تومان به فروش رسید. فعالان بازار سکه معتقدند که نوسان محدود قیمت طلا در بازار جهانی و ثبات نرخ دلار موجب شده شانس سکه بازان افزایشی تضعیف شود.

تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که سکه  مرز مقاومتی 17 میلیون و 200 هزار تومان را از دست دهد ممکن است در مرحله بعدی به سمت مرز 17 میلیون تومان عقب نشینی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید