توقف روند اصلاحی در بازار دلار؟

پیش شرط افزایش قیمت دلار امروز /پیام خارجی به بازار ارز

کدخبر: ۵۴۰۲۱۳
اقتصادنیوز: از نگاه برخی از معامله گران در صورتی که امروز نرخ دلار در تهران حمایت بازارهای همسایه را کسب کند و نرخ حواله درهم مسیر افزایش را دنبال کند ممکن است قیمت دلار هم بالا برود.
پیش شرط افزایش قیمت دلار امروز /پیام خارجی به بازار ارز

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز نوسان محدودی را تجربه کرد. برخی از معامله گران معتقدند که بازیگران ارزی تهران روز چهارشنبه از سوی بازارهای همسایه مورد حمایت قرار نگرفتند و از سوی دیگر ثبات نرخ حواله درهم موجب شد که قیمت دلار در یک محدوده خاص معامله شود.

پیام خارجی به بازار دلار

این دسته از تحلیلگران ارزی با اشاره به گزارش خبرنگار ارشد نشریه وال‌استریت ژورنال درباره احتمال تشدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای پهپادی از احتمال صعود قیمت دلار سخن گفتند.

لارنس نورمن سه‌شنبه شب در توئیتی ادعا کرد که بسته تحریمی جدیدی برای بررسی در نشست آتی شورای وزرای امور خارجه کشورهای اروپایی آماده شده است. 

پیش بینی قیمت سکه 17 آذر از مسیر افزایش قیمت طلا

توقف روند اصلاحی در بازار دلار؟

برخی فعالان ارزی باور دارند که ادعای یاد شده می تواند زمینه ساز توقف روند اصلاحی در بازار دلار شود.

تداوم هراس از تزریق عرضه

با این حال برخی از فعالان بازار می گفتند به نظر می رسد بازیگران ارزی از تزریق عرضه توسط نهاد سیاستگذار هراس دارند و کمتر در موقعیت خرید قرار می گیرند.

ردپای وام بانکی در بازار دلار/حباب سکه کاهش یافت

پیش بینی قیمت دلار امروز

از نگاه برخی از معامله گران در صورتی که امروز نرخ دلار در تهران حمایت بازار های همسایه را کسب کند و نرخ حواله درهم مسیر افزایش را دنبال کند ممکن است قیمت دلار هم بالا برود اما اگر این اتفاق نیفتد احتمال نوسان محدود وجود خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید