خبر بد درباره بازار خودرو/ منتظر پایین آمدن قیمت ها نباشید

کدخبر: ۵۴۰۳۹۰
قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در معاملات روز گذشته بدون تغییر ۳۵۰ میلیون تومان اعلام شد، با این حال این خودرو نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.
خبر بد درباره بازار خودرو/ منتظر پایین آمدن قیمت ها نباشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، این هفته نیز بازار خودرو روند افزایشی را حفظ کرد. اوایل هفته بود که سخنگوی وزارت صمت خبر داد که برخی از خودروهای وارداتی به پشت مرز رسیده و عکس آنها نیز روی بیلبوردهای تبلیغاتی بالا رفت. با این حال در هفته سوم آذر قیمت خودروهای خارجی نیز همسو با خودورهای داخلی به رکوردزدنی‌ها خود ادامه داد. با این اتفاق به نظر می‌رسد تا آخرسال خبری از کاهش قیمت‌ها نباشد.

پراید 218 میلیون تومان شد/ دنا پلاس به 605 میلیون تومان رسید/ آخرین قیمت خودرو در بازار

بازار خودرو ترمز برید؛ این جمله توصیف دقیقی از وضعیت آشفته بازار خودرو است که از اوایل پاییز امسال روزبه‌روز وخیم‌تر شد. عرضه قطره چکانی خودرو همچنان متهم اصلی افزایش قیمت‌هاست که به نظر می‌رسد مسئولان هیچ راهکاری برای حل آن ندارند. رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو نیز آب پاکی را روی دست متقاضیان ریخته و گفته است که خریداران هر زمانی که تصمیم به خرید گرفتند صبر نکنند و خودروی خود را خریداری کنند.

خطر نایاب شدن قطعات یدکی این خودرو در ایران/ خودروساز آلمانی ورشکست شد

طبق گفته مؤتمنی با بررسی قیمت‌ها از آبان سال گذشته تا امروز مشاهده می‌شود که ۳۰ تا ۳۵ درصد در تمامی خودروها افزایش قیمت را داشته‌ایم.

فروش فوق العاده 2 محصول سایپا از فردا+ جزئیات

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در معاملات روز گذشته بدون تغییر ۳۵۰ میلیون تومان اعلام شد، با این حال این خودرو نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم به ۴۱۲ میلیون تومان رسیده است. نمودار تغییرات قیمت نیز حاکی از این است که تیپ ۵ نسبت به هفته گذشته ۷ میلیون افزایش داشته است.

نسخه دستی پژو ۲۰۷ هم افزایش قیمت ۳۵میلیون تومانی را نسبت هفته گذشته به ثبت رساند. قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما در این هفته به ۴۹۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس LX با ثبت افزایش ۳ میلیونی طی این هفته به ۴۴۳ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵،‌ با ثبت افزایش ۹ میلیون تومانی به ۵۱۰ میلیون رسید. این خودرو نسبت به اول ماه ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو هم ۵ میلیون افزایش داشت. قیمت دنا اتوماتیک توربو با این افزایش به ۵۸۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو در هفته سوم آذر / خریداران خودرو دست نگه دارند؟

قیمت سمند EF۷ هم ۳۸۴ میلیون تومان اعلام شد، اگرچه قیمت سمند روز گذشته با ثبات همراه بود اما نسبت به معاملات اول ماه ۱۴ میلیون و نسبت به هفته گذشته ۹ میلیون بالا رفته است.

قیمت تارا دنده ای با افزایش ۳ میلیون تومانی به ۵۱۸ میلیون تومان رسید. قیمت این خودرو اول ماه ۴۸۰ میلیون بود که ۳۸ میلیون بالا رفته است.

قیمت دنا توربو اتوماتیک هم نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شد و به ۶۰۵ میلیون تومان است.

قیمت تارا اتوماتیک هم این هفته ۱۰ میلیون افزایش داشت و به ۶۴۰ میلیون تومان رسید.

قیمت سایپا

قیمت تیبا هاچبک EX نیز ۳ میلیون تومان افزایش به ثبت رساند. قیمت تیبا هاچبک با این در بازار آزاد به ۲۲۷ میلیون تومان رسید

قیمت تیبا صندوقدار SX بنزینی هم ۲ میلیون تومان گران شد و به ۲۲۱ میلیون تومان رسید.

ساینا S دنده ای تغییر قیمت نداشت. قیمت ساینا ۲۳۸ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت کوییک معمولی نیز به ۲۳۰ میلیون تومان رسید که به معنی افزایش ۳ میلیونی طی یک هفته است.

قیمت کوییک R هم ۲ میلیون گران شد و ۲۳۹ میلیونی شد.

قیمت شاهین ۲۵ میلیون افزایش داشت و ۴۱۰ میلیونی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید