تحلیل سکه بازان از سفر نمایندگان آژانس به تهران

قیمت سکه سوار بر قطار سریع السیر/پیش بینی بازار سکه

کدخبر: ۵۴۲۴۹۸
اقتصادنیوز : برخی از سکه بازان با اشاره به اظهارات اخیر رئیسی درباره قطار پیشرفت به کنایه می گفتند نرخ دلار این روزها سوار قطار سریع السیر شده است.
قیمت سکه سوار بر قطار سریع السیر/پیش بینی بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، بررسی بازار سکه در اولین روز هفته جاری نشان می دهد که سکه  بار دیگر به سمت بالا حرکت کرده است.

قطار سریع السیر در بازار سکه

برخی از سکه بازان با اشاره به اظهارات اخیر رئیسی درباره قطار پیشرفت به  کنایه می گفتند نرخ دلار این روزها سوار قطار سریع السیر شده و ایستگاه ها را یکی پس از دیگری طی می کند. همین امر موجب شده سکه بازان تحت هیجان افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار بگیرند. 

افزایش 2 میلیون تومانی حقوق بازنشستگان/ دریافتی بازنشستگان چقدر شد؟

فوری/ مبلغ عیدی کارگران اعلام شد

پیش بینی قیمت سکه از مسیر نرخ دلار

در شرایط فعلی برخی از فعالان بازار سکه باور دارند در صورتی که اسکناس آمریکایی در تهران مسیر رشد را طی کند این امر ممکن است موجب تداوم افزایش قیمت سکه شود.

تحلیل سکه بازان از سفر نمایندگان آژانس  به تهران

با این حال در روزهای اخیر فاصله ارزش ذاتی سکه و نقدی آن به سطح قابل توجهی رسیده است.تحلیلگران بازار سکه با اشاره به حباب سکه می گفتند در صورتی نرخ دلار  تحت تاثیر سفر نمایندگان آژانس  به تهران نزولی شود این امر ممکن است از تب هیجان قیمت سکه بکاهد و فلز گران بهای داخلی اصلاح شود.

البته در این میان عده ای از معامله‌گران می‌گفتند وقتی رافائل گروسی در این سفر حضور ندارد نباید به نتیجه سفر  خیلی امیدوار بود.از نگاه آن‌ها حضور هیئت فنی یعنی توافق بین ایران و آژانس خیلی نزدیک نیست. در عین حال انتظار ریزش در بازار مثل چن وقت گذشته قوی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید