زنگ نزولی شدن قیمت دلار به صدا درآمد؟

پیش بینی قیمت دلار 21 دی از مسیر ربع سکه

کدخبر: ۵۴۷۸۸۲
برخی تحلیلگران ارزی ز باور دارند که معامله‌گران در انتظار واکنش بازار به حراج روز شنبه ربع سکه هستند برخی مدعی هستند زنگ نزول در قیمت دلار به صدا درآمده است.. آن‌ها اعتقاد دارند درصورت ورود تقاضا به حراج ربع سکه، حجم فشار روی بازار دلار کاهش خواهد یافت.
پیش بینی قیمت دلار 21 دی از مسیر ربع سکه

به گزارش اقتصادنیوز، بازیگران ارز تهران روز گذشته هم نظاره گر بازار بودند و کمتر کسی در موقعیت خرید قرار گرفت. برخی از معامله گران نوسان محدود قیمت دلار را ناشی از ثبات نسبی نرخ حواله درهم می دانند.

هراس از برخورد های انتظامی در بازار ارز

برخی فعالان نیز عنوان می‌کنند که هراس از برخوردهای امنیتی موجب شده برخی از معامله‌گران حجم خرید و فروش‌های خود را کاهش دهند.

این دسته ترجیح می‌دهند در شرایطی که تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی قابل توجه نبوده است، ریسک خرید و فروش قیمت را به جان نخرند. برخی خبرگزاری‌ها در روز گذشته خبر داده بودند که 10 نفر از معامله‌گران غیررسمی ارز دستگیر شدند.

فوری/ مبلغ یارانه نقدی ۱۴۰۲ قطعی شد

پیش بینی قیمت د لار از مسیر ربع سکه 

برخی تحلیلگران ارزی نیز باور دارند که معامله‌گران در انتظار واکنش بازار به حراج روز شنبه ربع سکه هستند برخی مدعی هستند زنگ خطر نزول در قیمت دلار به صدا درآمده است.

 آن‌ها اعتقاد دارند درصورت ورود تقاضا به حراج ربع سکه، حجم فشار روی بازار دلار کاهش خواهد یافت.

برخی اعتقاد دارند یکی از برنامه‌های بازارساز برای کنترل قیمت دلار، بازی با حباب سکه‌ است. کاهش حباب سکه می‌تواند سیگنالی برای کاهش قیمت دلار باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید