نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود

کدخبر: ۵۴۷۹۷۰
نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور (ITweekend9) در تاریخ 22 دی ماه 1401 و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز، نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 9"" توسط گروه فناوری اطلاعات شریف  "Sharif ICT Group"و دانشگاه صنعتی شریف با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

این رویداد با هدف انتقال تجربه و ارائه داستان‌های موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، بررسی چالش‌های پیش‌روی استارتاپ‌ها و ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوین و خلاقانه، و بررسی دلایل عدم موفقیت در کسب‌و‌کارهای نوپا در تاریخ 22 دی ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است هشت دوره پیشین این رویداد با سخنرانی حدود 100 نفر از نخبگان و افراد برجسته حوزه فناوری اطلاعات و حضور پرشور علاقمندان به این حوزه در سال های 1395 تاکنون برگزار شده است که فیلم سخنرانی‌ها و گزارش کامل برگزاری این رویدادها بر روی وبسایت رویداد قرار گرفته است.

90

جشنواره فناوری اطلاعات، رویدادی یک روزه است که در آن افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان موفقیت و شکست‌های خود را در قالب سخنرانی‌های کوتاه برای مخاطبین به اشتراک می‌گذارند.

سخنرانی‌ها در ITWeekend الهام گرفته از سخنرانی‌های کنفرانس‌های TED انجام می‌شود و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ‌های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس‌های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

همچنین در حاشیه این رویداد پنل‌های تخصصی استارتاپ‌های موفق و شکست خورده برگزار می‌گردد.

  

92


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید