پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه 24 دی 1401

کدخبر: ۵۴۸۵۳۹
اسکناس آمریکایی برای اینکه دچار افت معنادار قیمت شود، نیاز دارد در ابتدا شاهد خروجِ بخشی از تقاضای احتیاطی از بازار باشد خواهد یافت.
پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه 24 دی 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، برخی از فعالان انتظار دارند که با شروع حراج ربع سکه در روز جاری، میزان تقاضا در بازار دلار افت کند. در واقع از نگاه شماری از فعالان، ممکن است نقدینگی از بازار ارز به سوی حراج ربع سکه برود و این موضوع موجب شود که قدرت نیروهای افزایشی بازار ارز کمرنگ‌تر شود. 

دیروز نیز در بازار پشت‌خطی، میل بیشتری به فروش دلار در میان معامله‌گران وجود داشت؛ عاملی که موجب شد اسکناس آمریکایی کمی از قیمت‌های انتهای هفته عقب‌نشینی کند. افت دلار در بازار پشت خطی می‌تواند وضعیت این ارز در معاملات روز جاری را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، حداقل در بازار پشت‌خطی نشانه‌ای از احتمال افت معنادار در روز جاری وجود نداشت.

برای اینکه دلار آمریکا در بازار تهران دچار افت معنادار قیمت شود، نیاز دارد در ابتدا شاهد خروجِ بخشی از تقاضای احتیاطی از بازار باشد. دیروز در بازار پشت‌خطی، میل بیشتری به فروش دلار وجود داشت؛ اما دست‌کم در این بازار نشانه‌ای از احتمال افت معنادار دلار در روز جاری دیده نشده است.

اسکناس آمریکایی برای اینکه دچار افت معنادار قیمت شود، نیاز دارد در ابتدا شاهد خروجِ بخشی از تقاضای احتیاطی از بازار باشد. در کنار این، نوسانات ارزی بازارهای همسایه نیز اثر روانی روی بازار داخلی دارند. به عنوان مثال در صورتی که بازار هرات یا سلیمانیه شروع کاهشی داشته باشند، تمایل به فروش ارز در بازارهای مشهد و تهران نیز افزایش خواهد یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید