رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی:

بلای جدیدی که گرانی بر سر مردم آورد

کدخبر: ۵۴۹۲۹۹
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در خصوص گرانی بازار لوازم خانگی گفت: ۵ شرکت قیمت کالاهایشان را ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داده اند. فروش روز به روز در حال بدتر شدن است. مردم رو به تعمیر کالاهایشان و خرید اقساطی آورده اند.
بلای جدیدی که گرانی بر سر مردم آورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین ، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفت و گو با همشهری آنلاین در خصوص گرانی بازار لوازم خانگی گفت: ۵ شرکت قیمت کالاهایشان را ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داده اند.

پازوکی، با بیان افت ۸۰ درصدی فروش در بازار لوازم خانگی گفت:

* فروش روز به روز در حال بدتر شدن است. مردم رو به تعمیر کالاهایشان و خرید اقساطی آورده اند. چرا که توان هزینه سنگین برای خرید لوازم خانگی ندارند.

برندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شدند + ظرفیت و تعداد متقاضیان

پول نقد در این شهر کمیاب شد/ عابربانک ها تعطیل شدند؟

وی در خصوص فروش اقساطی لوازم گفت:

* این نوع فروش به نسبت قیمت کالا سودی مضاعف دارد . بانک ها ۱۸ درصد سود می گیرند و با کالاها با ۲۳ درصد سود به دست مردم می دهند که یک مقدار شبهه دارد و مجهول است. مردم و حتی خود ما هم متوجه نمی شویم که چه اتفاقی در حال افتادن است؟ مگر یک مغازه دار چه مقدار می تواند از بانک اعتبار بگیرد؟

* هیچ کدام از فروشندگان اتحادیه توان فروش اقساطی ندارند و دولت باید نظارت داشته باشد که فروشگاه هایی که از دم قسط می فروشند با چه قیمت هایی و درصد سودی در حال فروش هستند؟ چون این ها اعتبارات خاصی از بانک ها دریافت می کنند. البته در موردشان صحبت نکنیم بهتر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید