کاروان محصولات بهمن به کرمان می‌رود

کدخبر: ۵۴۹۵۲۶
گروه بهمن با محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت‌های خود به کرمان می‌رود. این گروه محصولات شاخص خود را به یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی کرمان می‌آورد. این نمایشگاه در تمامی دسته‌های پیکاپ، سواری و تجاری محصولاتی جدیدی برای نمایش و معرفی دارد.
کاروان محصولات بهمن به کرمان می‌رود

به گزارش اقتصادنیوز، پیکاپ G9 جدیدترین محصول بهمن موتور که به تازگی به بازار معرفی شده نیز در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. کرمان برای اولین بار میزبان پیکاپ G9 است. به زعم کارشناسان، استقبال آفرود سواران کرمان از این محصول خیره کننده خواهد بود. پیش از این رسانه‌های حوزه خودرو G9 را خودرویی غول پیکر توصیف کرد‌ه‌ا‌ند.

برخی رسانه‌های خودرویی درباره این پیکاپ تولید بهمن این طور نوشته‌اند: بهمن با معرفی این غول پیکر تولید سال 2021، قوی‌ترین پیکاپ را به ایران آورده است. آفرود سواران این محصول را تداعی کننده خودروی قدرتمند فورد ساخت آمریکا می‌دانستند.

سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش و لغزش، کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، ترمز پارک برقی، سیستم هشدار تصادف جلو، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، ایربگ‌های جلو و جانبی، سیستم پایش باد تایرها، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم صوتی با شش بلندگو، شارژر بی‌سیم گوشی، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسورهای پارک جلو و عقب، سنسور باران، کروز کنترل، سه حالت رانندگی اقتصادی، اسپرت و معمولی، سیستم روشنایی همراه با چرخش فرمان، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی شش جهت صندلی راننده و آینه‌های جانبی برقی تاشو با گرم‌کن از قابلیت‌های خیره کننده این خودرو شناخته می‌شود.

کاپرا نیوفیس نیز دیگر محصول پرطرفدار بهمن موتور در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید. این پیکاپ‌ها برای افرود سواران و ماجراجویان جذاب خواهد بود.

دیگنیتی پرستیژ محصول جدید بهمن موتور

دیگنیتی پرستیژ دیگر محصول جدید بهمن موتور است که به این نمایشگاه می‌آید. این خودرو نسخه جدید دیگنیتی پرایم است. در نسخه جدید این SUV علاوه بر افزایش حجم موتور، تغییراتی در ظاهر و بدنه داده شده که بازدید آن را لذت بخش خواهد کرد.

ریسپکت از خودروهای سدان تولیدی گروه بهمن است که در زمستان 1401 در خیابان‌های شهرها ظاهر خواهد شد. این خودرو از جمله محصولاتی است که به این نمایشگاه می‌آید. گفتنی است فیدلیتی هفت نفره نیز در کنار سایر محصولات تازه بهمن موتور به نمایش در می‌آید.

در دسته خودروهای تجاری، بهمن دیزل و شرکت اسنا و سیبا موتور با تازه‌ترین محصولات خود حضور پیدا می‌کنند. امپاور BD300 به عنوان مدرن ترین و ایمن ترین کامیون روز ایران به نمایش در می‌آید. به همین ترتیب کشنده امپاور BD500 و FAW460 نیز مورد توجه تجاری سواران قرار خواهد گرفت.

گروه بهمن تولیدات کاربردی خود را به این نمایشگاه می‌‌آورد. کامیون ایسوزو 6تن با کاربری آتش نشانی، فورس 6 تن حمل زباله و همینطور مینی بوس پگاسوس یک درب و اتوبوس 12متری به عنوان دیگر محصولات کاربردی به نمایش در می‌آیند.

در دسته موتور سیکلت‌ها، ایران دو چرخ با محصولات برقی و بنزینی حضور خواهد داشت.

یازدهمین مین نمایشگاه خودروی کرمان از 28 دی الی ۱ بهمن 1401 در محل نمایشگاه‌های بین المللی کرمان برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از غرفه گروه بهمن در این نمایشگاه بازدید داشته باشند. خانواده بهمن آماده پاسخگویی و معرفی محصولات این گروه به بازدیدکنندگان هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید