ساختمان طلایی و ۲۵ طبقه بازار سکه فرو می ریزد؟

قیمت سکه در انتظار یک جلسه سیاسی مهم /پیش بینی بازار سکه

کدخبر: ۵۵۰۵۱۹
درشرایط فعلی عده ای از معامله گران با اشاره به حباب سکه می گفتند روند حرکتی قیمت سکه در روزهای اخیر بدون زیرسازی و فونداسیون بوده و از احتمال ریزش ساختمان طلایی و ۲۵ طبقه بازار سکه سخن گفتند.
قیمت سکه در انتظار یک جلسه سیاسی مهم /پیش بینی بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی در دومین روز بهمن ۱۴۰۱ یک رکورد جدید را در کارنامه خود ثبت کرد. قیمت هر قطعه سکه امامی روز گذشته فواره ای بالا رفت و وارد کانال ۲۵ میلیون تومان شد و تا نیمه کانال مذکور بالا رفت.

سکه به طبقه ۲۵ رسید

طبق بررسی به عمل آمده از سایت اتحادیه طلا و ارز عصر دیروز قیمت سکه امامی در محدوده ۲۵میلیون و ۲۴۶ هزار تومان به کار خود پایان داد.

3 سیگنال منفی سیاسی به بازار دلار /شاخک معامله گران تیز شد!

پشت پرده افزایش قیمت سکه

فعالان بازار معتقدند با افزایش قیمت دلار در بازار آزاد و خوشبینی سکه بازان نسبت به احتمال رسیدن قیمت طلای جهانی به مرز ۲هزار دلار باعث شده معامله گران دست به خریدهای هیجانی بزنند.

حباب بی سابقه در بازار سکه

گفته می شود حباب سکه به سطح قابل توجهی رسیده که تا به حال سابقه نداشته است.

گفتنی است که نرخ حباب هر قطعه سکه طلا ضرب امامی نیز در بازار روز گذشته در کانال ۴میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی محاسبه شد.

افزایش قیمت سکه بدون فونداسیون!

درشرایط فعلی عده ای از معامله گران با اشاره به حباب سکه می گفتند روند حرکتی قیمت سکه در روزهای اخیر بدون زیرسازی و فونداسیون بوده و از احتمال ریزش  ساختمان طلایی و ۲۵ طبقه بازار سکه سخن گفتند.

عقب ماندگی گواهی سکه بیشتر شد /تکرار تاریخ در بازار ارز

قیمت سکه زیرسازی دارد؟

البته یک گروهی هم هستند که می‌گویند سکه هوشمند بالا آمده است و عمده دلیل افزایش آن هم خبرهای فردا هستند. به همین دلیل نمی‌شود به صراحت ادعا کرد زیر قیمت خالی است.

روز حساس در بازار ارز و سکه

معامله گران معتقدند امروز دوشنبه ۳ بهمن روز حساسی برای بازار ارز و سکه است.طبق خبرهای منتشر شده امروز شورای اتحادیه اروپا درباره اقدام اخیر پارلمان اروپا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصمیم گیری خواهد کرد. برخی از تحلیلگران بازار ارز و سکه معتقدند در صورتی که امروز خبرهای خوبی به تهران نرسد این امر ممکن است موجب تداوم صعود قیمت سکه و ارز شود.

با این حال عده ای از معامله گران باور دارند شورای اروپا قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه را تصویب نخواهد کرد. به عقیده این دسته از معامله گران  در صورت تصویب نشدن قطعنامه احتمال ریزش قیمت سکه محتمل خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید