توضیحات «زاکانی» درخصوص دریافت عوارض از قبور + جزئیات

کدخبر: ۵۵۴۲۱۷
اقتصادنیوز: شهردار تهران درباره دریافت عوارض از قبور اظهار کرد: اصلا موضوع مربوط به آرامگاه‌های خانوادگی است که از سابق این رسم بوده که به واسطه موضوع آرامگاه‌های خانوادگی در ازای ارایه خدمات، سالانه مبلغی از آن‌ها گرفته می‌شد.
توضیحات «زاکانی» درخصوص دریافت عوارض از قبور + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص طرح برخی موضوعات پیرامون دریافت عوارض از قبور توضیحاتی ارائه داد.

دارو ۲۰ درصد گران می‌شود+فیلم

علیرضا زاکانی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، درخصوص بحث دریافت عوارض بابت نگهداری قبور، گفت: نکته اول اینکه اصلا موضوع مربوط به آرامگاه‌های خانوادگی است که از سابق این رسم بوده که به واسطه موضوع آرامگاه‌های خانوادگی در ازای ارایه خدمات، سالانه مبلغی از آن‌ها گرفته می‌شد و این طرح مربوط به قبور عمومی نیست. نکته دوم اینکه چارچوبی که وزارت کشور اعلام کرده اصلا چنین سرفصلی در چارچوب وزارت کشور نیست که این ها بخواهند برای آن چنین قاعده‌ای را دنبال کنند.

چرا کالاهای وارداتی به کشور امحا می‌شوند؟!

نکته سوم این است که در واقع این را آن جمع دوستان بهشت زهرا به اشتباه در پیش‌نویس لوایح خودشان فرستاده بودند که من هم اصلا هیچ اطلاعی نداشتم چون این ناظر به آرامگاه‌هاست نه ناظر به قبور، وقتی که به من گفتند من هم گفتم که این را حذف کنند چراکه این هم خلاف قانون و هم خلاف قاعده است و یک نکته بی دلیلی است که نه سابقه داشته، نه لاحقه و نه آینده کسی چنین همچین فکری خواهد داشت. این را آمدند در رسانه‌ها مواردی را گفتند که جفا بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید