این موبایل را بخرید؛ آموزش رانندگی با BMW می بینید+ عکس

کدخبر: ۵۵۴۴۴۹
نسخه محدود سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا – Galaxy S۲۳ Ultra BMW M Edition که در همکاری با بی ام و عرضه می‌شود، حس و حال متفاوتی از نسخه اصلی دارد.
این موبایل را بخرید؛ آموزش رانندگی با BMW می بینید+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از گجت‌نیوز، سال گذشته، سامسونگ نسخه مرسدس بنز گلکسی اس ۲۲ اولترا را عرضه کرد؛ امسال اما به سراغ دیگر خودروساز صاحب‌نام آلمانی رفت. کمپانی کره‌ای در یک پروژه تجاری مشترک با بی ام و، از نسخه لیمیتد گلکسی اس ۲۳ اولترا رونمایی کرده است.

این گوشی با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی، در کره جنوبی ۱ میلیون و ۷۲۷ هزار وون (معادل ۱۳۰۰ دلار) قیمت دارد. به‌عنوان یک نسخه لیمیتد، فقط هم ۱۰۰۰ دستگاه از آن عرضه می‌شود.

در مشخصات سخت افزاری، تفاوتی با نسخه معمولی ندارد؛ ولی بسته‌بندی و ظاهر BMW M Edition متفاوت است. جعبه گوشی، پر شده از لوازم بی‌ام‌و نشان و مرتبط با خودروی کلاسیک M۳ E۳۰ کمپانی!

گوشی جدید سامسونگ با طعم بی‌ام‌و / عکس

این شامل یک قاب محافظ طرح‌دار، یک جاسوییچی با شش نشان BMW قابل تعویض، یک آرم دایره‌ای BMW که به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس کمپانی رونمایی شده بود، یک لوح فلزی با نشان We Are M، یک کمپرسور هوای باتری‌خور با نشان BMW، یک شارژر وایرلس و جالیوانی، یک ساعت آنالوگ، یک پوستر و کتاب مصور می‌شود.

همچنین خریداران خوش‌شانس، بلیت ورودی مرکز رانندگی BMW، واقع در اینچئون کره جنوبی را دریافت خواهند کرد و می‌توانند نزد یک مدرس خبره، آموزش‌های ویژه ببینند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید