وضعیت نگران کننده در بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۵۵۷۵۰
برخی از معامله گران درباره نوسان بازار ارز پیش بینی می کنند با اجرایی شدن سیاست های ارزی جدید بانک مرکزی،قیمت دلار هفته آتی تغییر جهت دهد.
وضعیت نگران کننده در بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، افزایش های کانالی قیمت دلار، فضای اضطراب، تشویش و نگرانی را در میان برخی معامله گران ارزی تشدید کرده است. افرادی که نیاز واقعی به دلار دارند، احساس می کنند که به تعویق انداختن تامین ارز مورد نیاز، موجب ضرر آن ها شده است و از سوی دیگر، تصور می کنند که خرید اسکناس آمریکایی در چنین محدوده های قیمتی بسیار پرریسک است. دلار در انتهای شهریورماه به سختی می توانست خود را بالای مرز 30 هزار تومانی تصور کند و در ماه های اخیر طی یک روند صعودی نه تنها از کانال 40 هزار تومان عبور کرده است، بلکه بخشی از معامله گران نگران هستند که قیمت در طی سال 1401 یک دهه قیمتی جدید را نیز تجربه کند.

دلار در روز پنجم هفته کانال جدید قیمت را تجربه کرد و شدت نوسانات در بازار آزاد نسبت به روزهای قبل بیشتر بود. بخشی از فعالان باور دارند که بازارساز برای عقب راندن افزایشی ها در روز جاری کار دشواری را در پیش رو دارد. با این حال، عده دیگری باور دارند که شماری از معامله گران در انتهای هفته از خریدهای قبلی خود کسب سود خواهند کرد تا با آرامش به استقبال تعطیلی روز جمعه بروند. برخی از معامله گران نیز باور دارند، شاید با اجرایی شدن سیاست های جدید بانک مرکزی، اسکناس آمریکایی در هفته آتی تغییر جهت دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید