افزایش35درصدی قیمت یک روزنامه اصولگرا

کدخبر: ۵۵۶۳۹۹
اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای خراسان خبر از افزایش قیمت خود داد.
افزایش35درصدی قیمت یک روزنامه اصولگرا
به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه نوشت: اگرچه سخت و تلخ است اما با توجه به ادامه افزایش سرسام آور هزینه ها، جهش های ارزی و ادامه رکود اقتصادی، مجبور به افزایش قیمت روزنامه در مقطع کنونی هستیم.
متاسفانه روند افزایش لجام گسیخته هزینه های تهیه و چاپ روزنامه متاثر از تورم چند ساله بالای 40 درصد و افزایش قیمت ارز که به طور مستقیم  بر مواد مورد نیاز چاپ روزنامه از جمله کاغذ، مرکب، زینک و ... و حتی هزینه های حقوق ودستمزد، آب و برق و گاز و... تاثیر می گذارد و همچنین کاهش آگهی ها (به عنوان منبع اصلی درآمدی روزنامه خراسان) که ناشی از رکود کسب و کارهاست و هنوز به طور کامل از ضربه کرونا خارج نشده اند، ما را برخلاف میل باطنی در شرایطی قرار داده است که برای تداوم انتشار چاره ای جز افزایش قیمت نداشته باشیم.
برهمین اساس، روزنامه خراسان که تا کنون در مشهد با قیمت تک فروشی 6 هزار تومان و در شهرستان ها با قیمت 4500 تومان  توزیع می شد، از امروز اول اسفند ماه 1401  با افزایش 4هزارتومانی به دست شما مخاطبان گرامی می رسد و از این پس هر نسخه  تک فروشی روزنامه در مشهد و تهران 10 هزار تومان و در شهرستان ها 7هزار تومان خواهد بود.ما همچنان امیدوار به همراهی شما مخاطبان وفادار به عنوان سرمایه گران قدر روزنامه و گذر از این مقطع حساس  هستیم. ناگفته نماند طرح بازیافت و بازگرداندن کاغذ روزنامه‌های باطله همچنان وجود دارد که به کاهش ۳۵ درصدی هزینه پرداختی شما مخاطبان عزیز منجر می شود.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید