پیش بینی قیمت سکه امروز دوشنبه 1 اسفند 1401

کدخبر: ۵۵۶۴۳۸
روز گذشته فاصله ارزش ذاتی و قیمت سکه امامی در بازار به بالای محدوده 34 درصد رسید، حال آنکه در ابتدای هفته حدود 30 درصد و در هفته گذشته عمدتا 25 درصد بود.
پیش بینی قیمت سکه امروز دوشنبه 1 اسفند 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، دو سایت اطلاع‌رسانی قیمت سکه، روز دوشنبه نرخ فروش این فلز گرانبها را بالای محدوده 28 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کردند. سکه امامی در طول تاریخ معاملاتی خود، تا کنون خرید و فروش در این محدوده‌های قیمتی را تجربه نکرده بود، چنانکه در ابتدای هفته معامله در کانال 27 میلیون تومان را نیز به چشم ندیده نبود. 

جابجایی‌های قابل ملاحظه نرخ فلز گرانبهای داخلی موجب شده است که سطح اطمینان و ثبات در بازار به صورت معناداری پایین بیاید و معامله‌گران تمایل زیادی به فروش سکه نداشته باشند. عدم تمایل به فروش سکه موجب شده است که حباب این فلز گرانبها نیز به شکل معناداری رشد کند. 

روز گذشته فاصله ارزش ذاتی و قیمت سکه امامی در بازار به بالای محدوده 34 درصد رسید، حال آنکه در ابتدای هفته حدود 30 درصد و در هفته گذشته عمدتا 25 درصد بود. افزایش شدید حباب سکه نشان می‌دهد که وضعیت هیجانی در بازار سکه حکم فرماست و در این وضعیت، تمایل به فروش نیز پایین رفته است.

با این حال، برخی از تحلیلگران فنی انتظار دارند که در نزدیک مرز 30 میلیون تومانی به مرور اصلاح قیمت شکل بگیرد و فلز گرانبهای داخلی حداقل بخشی از افزایش ارزش هفته‌های اخیر را از دست بدهد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید