گوشی جدید چینی وارد بازار شد

شارژ موبایل در عرض 9 دقیقه

کدخبر: ۵۵۸۷۴۰
یک شرکت چینی گوشی هوشمندی را عرضه کرد که ادعا می‌کند می‌تواند در ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه به طور کامل شارژ شود.
شارژ موبایل در عرض 9 دقیقه

براساس گزارش اقتصادنیوز، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند Realme می‌خواهد در فضای شلوغی از دستگاه‌های میان‌رده متمایز باشد. بنابراین گوشی هوشمندی را عرضه کرد که ادعا می‌کند می‌تواند در ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه به طور کامل شارژ شود.

این شرکت در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، بزرگترین نمایشگاه تجاری موبایل در جهان، گوشی هوشمند GT3 خود را به نمایش گذاشت. این شرکت به دنبال توسعه تجارت خود در خارج از چین است و به انبوه فروشندگان چینی می پیوندد که به دنبال بازارهای خارج از کشور هستند.

قیمت GT3 از 649 دلار شروع می شود و آن را در یک بخش بسیار رقابتی قرار می دهد که در آن ریلمی با رقبای چینی مانند شیائومی رقابت خواهد کرد.

بن وود، رئیس تحقیقات CCS Insight، از طریق ایمیل به CNBC گفت: «ریلمی با ارائه محصولاتی با قیمت بسیار رقابتی ، به دنبال بخش کم بازار است.»

با این حال، رقابت کردن در این بخش بسیار دشوار است. اگر قیمت دلار به سرعت افزایش پیدا کند، قیمت قطعات افزایش می یابد یا هزینه حمل و نقل بیشتر می شود. همه بادهای مخالفی که Realme با آن روبرو است.

این شرکت در تلاش برای توسعه در خارج از کشور، گوشی های معروف خود یعنی GT2 و GT2 Pro را در سال گذشته در اروپا عرضه کرد. اما زمان سختی را گذراند، به طوری که بازار جهانی گوشی های هوشمند در سال 2022 بدترین سال خود از سال 2013 را از نظر ارسال به مناطق مختلف تجربه می کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید