واریز سود یک میلیون و 200 هزار تومانی سهام عدالت برای این افراد

کدخبر: ۵۶۱۲۲۰
سود سهام عدالت از اوایل هفته آینده واریز خواهد شد و مبالغ واریزی سود بذتی سهامداران عدالت متفاوت خواهند بود.
واریز سود یک میلیون و 200 هزار تومانی سهام عدالت برای این افراد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، عشقی روز گذشته در ادامه بحث زمان واریز سود سهام عدالت گفت: از مجموع شرکت‌های سبد سهام عدالت، برخی شرکت‌ها هنوز سود را واریز نکرده‌اند، با این شرکت‌ها همچون فولاد، مارون و... صحبتی در خصوص واریز هرچه سریع‌تر سود داشته‌ایم. فکر می‌کنم تا سه شنبه واریز‌های آن‌ها انجام بشود، البته انجام محاسبات لازم نیز زمانی را صرف خواهد کرد و احتمالا تا شنبه یا یکشنبه هفته آینده سود سهام عدالت واریز می‌شود.

فوری/ قیمت خودرو ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش می یابد

سود سهام عدالتی که با توجه به تنوع پرتفوی افراد، مبلغ واریزی سود در مرحله اول برای آن‌ها متفاوت بود. سهامدارانی که پرتفوی سهام عدالت ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان داشتند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

میزان سود سهام عدالت

اما میزان واریزی سود سهام عدالت در مرحله دوم چقدر است؟ در همین خصوص آقای عشقی رئیس سازمان بورس پیش از این گفته بود، دومین مرحله سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ به همان مقدار مرحله اول است.

البته که تاکنون در خصوص مبلغ دقیق واریزی عددی مشخص اعلام نشده است  و این مبلغ بستگی به عملکرد شرکت ها در واریز سود دارد. سودی که بنابر اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی به باشگاه خبرنگاران جوان در صورت نهایی شدن زمان واریز تنها از طریق سجام پرداخت خواهد شد و نیاز به مراجعه به هیچ سامانه و یا مکان خاصی نیست و سهامداران باید در این زمینه مراقب سودجویان باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید