رصد بازارها در آستانه عید نوروز؛

قیمت شیرینی شب عید چند؟

کدخبر: ۵۶۲۲۸۵
قیمت انواع شیرینی در قم اعلام شد.
قیمت شیرینی شب عید چند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امیرحسین پروان در رابطه با قیمت شیرینی شب عید در قم عنوان کرد: هر کیلو شیرینی کره‌ای درجه یک ۸۵ هزار تومان و درجه دو ۶۵ هزار تومان است.

وی اظهار کرد: هر یک کیلو از انواع شیرینی تر اعم از رولت خامه‌ای، گردویی، ناپلئونی، مکزیکی و... ۱۲۰ هزار تومان و درجه دو آن ۹۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه هر کیلو شیرینی کشمشی درجه یک ۸۰ هزار تومان و درجه دو ۶۰ هزار تومان، اضافه کرد: هر کیلو شیرینی مربایی درجه یک ۷۵ هزار تومان و درجه دو ۶۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه هر کیلو شیرینی نارگیلی درجه یک ۹۵ هزار تومان و درجه دو ۷۰ هزار تومان است، ادامه داد: هر کیلو شیرینی نخودچی درجه یک و درجه دو به ترتیب ۱۰۰ هزار تومان و ۷۰ هزار تومان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت قم‌ با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو کیک یزدی درجه یک و درجه دو به ترتیب ۵۵ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان است، بیان کرد: قیمت انواع شیرینی درجه یک اتریشی و پای سیب کیلویی ۹۰ هزار تومان و درجه دو آن ۷۰ هزار تومان است.

وی بابیان اینکه سوهان یک کالای ویژه و سوغات قم است به همین خاطر اهمیت زیادی دارد، اظهار کرد: هر کیلو سوهان نباتی ۱۵۵ هزار تومان و هر کیلو سوهان کره‌ای ۳۲۰ هزار تومان است.

پروان بیان کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده تخلف گران‌فروشی و موارد دیگر می‌توانند با شماره‌ اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه که در نرخ نامه‌ها قید شده است تماس بگیرند همچنین شماره تماس ۱۲۴ (سازمان صمت) و ۱۳۵ (سازمان تعزیرات) آماده دریافت گزارش‌های مردم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید