پیش بینی قیمت دلار امروز یکشنبه 20 فروردین

کدخبر: ۵۶۶۱۱۶
دلاری‌ها بی‌محابا در موقعیت فروش قرار نگرفته‌اند و در مقابل، به راحتی حاضر نیستند در موقعیت فروش قرار بگیرند. به نظر می‌رسد که انتظارات افزایشی، بازیگران دلار را تعدیل کرده است.
پیش بینی قیمت دلار امروز یکشنبه 20 فروردین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، برخی فعالان باور دارند که  قیمت دلار  در نیمه اول فروردین مستعد رشد بیشتری است، ولی با پایان تعطیلات، میزان فروش‌ها در  بازار ارز  بیشتر می‌شود و به مرور، پس از اصلاح قیمت جزئی، این ارز وارد فاز تعادل نسبی قیمتی خواهد شد.

در روزهای اخیر نیز  قیمت دلار  با کاهش حجم معاملات مواجه شده و بازار توان خروج از دامنه ۵۰ الی ۵۲ هزار تومانی را نداشته است و به گونه‌ای یک تعادل نسبی در بازار ایجاد شده است.

برخی تحلیلگران فنی باور دارند که  قیمت دلار  برای قرار گرفتن در مسیر افزایشی نیاز به سوخت صعودی از ناحیه حواله  درهم امارات  دارد. درهم در روزهای اخیر توان تثبیت بالای محدوده ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان را نداشته و همین موضوع موجب شده است که دلاری‌ها نیز بی‌محابا در موقعیت خریدار قرار نگیرند.

در مقابل، معامله‌گران ارزی به راحتی حاضر نیستند در موقعیت فروش قرار بگیرند و هراس از افزایش نرخ تورم و بالا رفتن مجموعه قیمت‌ها موجب شده که سمت عرضه از سوی بازیگران ارزی چندان قوی نباشد. تقویت  شاخص کل بورس  نیز تا حدی.

بدین ترتیب می‌توان گفت که انتظارات افزایشی، بازیگران دلار را تعدیل کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید