ریسک خرید و فروش دلار کاهش یافت

پاتوق دلار فروش‌ها ‌تغییر کرد /پیش بینی قیمت دلار

کدخبر: ۵۶۶۳۳۷
قیمت دلار در روزهای اخیر در یک بازه نوسانی2 هزار تومانی قفل شده است. بررسی های نشان می دهد که نه جناح افزایشی توان کافی برای رشد دلار را داشته و نه در مقابل کاهشی ها توانسته اند نرخ دلار به شکل معناداری پایین بیاورند.
پاتوق دلار فروش‌ها ‌تغییر کرد /پیش بینی قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار فردوسی در روزهای اخیر نسبت به گذشته تقریبا خلوت شده و از جنب و جوش خاصی برخوردار نیست.

کاهش  ریسک خرید و فروش دلار 

بررسی ها نشان می دهد که مشتری آنچنانی برای خرید ارز در این بازار وجود ندارد؛ علاوه بر این دارندگان اسکناس آمریکایی نیز منتظر خبرهای جدید هستند و کمتر به این بازار رجوع می کنند.

2 سیگنال کاهش به قیمت سکه / پیش بینی بازار سکه 21 فروردین

قیمت دلار در روز های اخیر در یک بازه نوسانی2 هزار تومانی قفل شده است. بررسی های نشان می دهد که نه جناح افزایشی توان کافی برای رشد دلار را داشته و نه در مقابل کاهشی ها توانسته اند نرخ دلار  را به شکل معناداری پایین بیاورند. 

طلسم قیمت خودرو شکست/ جزئیات افزایش قیمت کارخانه ای خودرو

در شرایط فعلی، عده ای از تحلیلگران سیاسی و اقتصادی باور دارند اخبار مثبت سیاسی موجب شده کمتر کسی در موقعیت خرید اسکناس آمریکایی قرار بگیرد.

با این حال انتظارت تورمی هم از سوی دیگر موجب شده بازیگران ارزی به راحتی تن به فروش اسکناس امریکایی ندهند و کمتر ریسک کنند؛ به همین دلیل دلار در یک محدوده خاص قرار گرفته است. 

دلار در حال کف سازی ؟

در این شرایط، برخی فعالان اعتقاد دارند که بازار در حال تثبیت مرز 50 هزار تومانی به عنوان نقطه کف قیمت است و عده دیگری باور دارند که به مرور با ناامیدی مالداران از ادامه رشد قیمت دلار ، فروش‌ها در بازار شدت پیدا می‌کند و اسکناس آمریکایی مرز 50 هزار تومان را به راحتی از دست خواهد داد.

پاتوق دلارفروش‌ها ‌جابجا شد؛ از فردوسی به سعادت آباد

از سوی دیگر ، در روزهای اخیر رشد شاخص بورس موجب شده سطح توجه ها از بازار ارز کمرنگ شود و بخشی از بازیگران ارزی خود را به ساختمان بورس برسانند.

با  نقل مکان بخشی از بازیگران ارزی از فردوسی به سعادت آباد حجم معاملات  تا حدودی کمرنگ شده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید