رصد بازار مسکن؛

نرخ رهن کامل آپارتمان در منطقه پیروزی تهران

کدخبر: ۵۶۷۳۸۲
در این گزارش سری به فایل‌های رهن و اجاره مشاوران املاک در محله پیروزی زدیم و در نظر گرفتیم که با 300 تا 400 میلیون تومان چه خانه‌ای می‌توان در این محله رهن کرد؟
نرخ رهن کامل آپارتمان در منطقه پیروزی تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، محله پیروزی در شرق تهران و در منطقه 13 و 14 واقع شده و از شرق به میدان کلاهدوز و از غرب به میدان شهدا (میدان ژاله) متصل شده و با محله‌های ‌نیرو هوایی، کوی زینیبه، پرستار، حافظیه، دهقان مجاورت دارد.

بر اساس بررسی ما از فایل‌های رهن و اجاره مسکن موجود در این محله، اگر فردی نقدینگی بین 300 تا 400 میلیون تومان داشته باشد، می‌تواند در این محله یک خانه با متراژی بین 40 تا حدود 70 مترمربع بدون پرداخت اجاره ماهانه رهن کند که البته امکانات این خانه‌ها متغیر است.

یک مشاور املاک در محله پیروزی به اکوایران می‌گوید: هم‌اکنون رهن و اجاره‌ ملک در این محله نسبت به قبل از تعطیلات عید توسط مالکان افزایش داده شده و این افزایش قیمت غیرکارشناسی است و هیچ کدام از مالکان افزایش قیمتی که اتحادیه صنف مشاوران املاک اعلام می‌کند را رعایت نمی‌کنند و دو الی سه برابر بالاتر از نرخ واقعی تعیین می‌کنند.

به گفته وی، تقاضا برای رهن و اجاره در حال حاضر وجود دارد اما برای حدودا دو ماه دیگر که فصل جابه‌جایی مستاجران است، میزان تقاضا افزایش می‌یابد.

در محله پیروزی، برای رهن کامل آپارتمانی یک خوابه، بدون پارکینگ با متراژ 58 مترمربع، 350 میلیون تومان و واحدی با متراژ 47 مترمربع، 330 میلیون تومان و برای یک برای یک واحد 65 مترمربعی نیز، 350 میلیون تومان و یک واحد 57 متری دو خوابه با دارا بودن امکاناتی همچون پارکینگ و انباری، 380 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

photo_۲۰۲۳-۰۴-۱۰_۱۳-۲۱-۴۷

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید