پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه 28 فروردین 1402

کدخبر: ۵۶۷۸۶۲
برخی می‌گویند به دلیل تعطیلات هفته آتی، برخی معامله‌گران سعی می‌کنند ارز مورد نیازشان را در همین هفته تهیه کنند و تقاضا در بازار ارز بالا خواهد رفت، اما برخی دیگر معتقدند که حجم سفرهای خارجی به اندازه‌ای نخواهد بود که قیمت دلار را تحت تاثیر قرار دهد.
پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه 28 فروردین 1402

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، برخی فعالان  بازار ارز  باور دارند که در آستانه تعطیلات عید فطر، تقاضا برای خرید دلار افزایش خواهد یافت. از نگاه این عده، با توجه به تعطیلی احتمالی روزهای شنبه و یکشنبه آینده، احتمالا سفرها به سوی کشورهای همسایه زیاد خواهد شد و این موضوع ممکن است نوسان  قیمت دلار  در بازار را در مدار افزایشی قرار دهد.

در کنار این مساله، برخی فعالان باور دارند که به دلیل تعطیلات هفته آتی، برخی معامله‌گران سعی خواهند کرد که ارز مورد نیاز خود را در همین هفته تهیه کنند.

در حالی که شماری از بازیگران ارزی باور دارند که تقاضا طی روزهای آتی در  بازار ارز  بالا خواهد رفت، دسته‌ای از فعالان هم معتقد هستند که حجم سفرهای خارجی به اندازه‌ای نخواهد بود که  قیمت دلار  را تحت تاثیر قرار دهد.

افزون بر این، تقویت تقاضا در  بازار سهام  و فضای احتیاطی حاکم بر  بازار ارز  از دیگر عواملی است که موجب شده شماری از فعالان بگویند خبری از نوسان جدید افزایشی در بازار دلار نخواهد بود.

رشد سهم‌ها در فروردین به گونه‌ای بوده که سرمایه از سایر بازارها به سوی این بازار روانه شده و انتظارت صعودی در بازار سکه و  بازار ارز  را تعدیل کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید