افزایش قیمت سکه با سوخت دلار

قیمت سکه امروز اصلاح می شود؟ /احتمال عقب نشینی سکه بازان

کدخبر: ۵۶۸۰۷۰
عده ای از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری رشد معناداری پیدا کند این امر ممکن است زمینه ساز تغییر کانال سکه امامی هم شود.با این حال عده ای در انتظار اصلاح قیمت سکه هستند.
قیمت سکه امروز اصلاح می شود؟ /احتمال عقب نشینی سکه بازان

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز دوشنبه همزمان‌ با نوسان صعودی نرخ دلار بالا رفت.

افزایش قیمت سکه با سوخت دلار

آن طور که سایت ها اعلام کرده اند سکه امامی در پایان معاملات نقدی روز گذشته با حدود 650 هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز یکشنبه در محدوده 31میلیون و 650 هزار تومان به فروش رسید. قابل ذکر است که نرخ حباب سکه امامی در روز گذشته در محدوده 7 میلیون و 300 هزار تومان قرار داشت.

2 عامل اثرگذار بر سقوط یا نزول قیمت سکه /مثلث تعیین کننده قیمت دلار

قیمت اونس طلا در مرز حساس

رشد سکه در روند معاملاتی دیروز در حالی اتفاق افتاد که قیمت طلای جهانی نزدیک مرز ۲ هزار دلار قرار گرفته و نتوانسته بالای این مرز تثبیت شود.

ریزش قیمت طلا /ادامه واکنش طلا به مواضع مقامات فدرال رزرو

دلار، سکه را صعودی می کند؟

در شرایط کنونی عده ای از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری رشد معناداری پیدا کند این امر ممکن است زمینه ساز تغییر کانال سکه امامی هم شود.

قیمت سکه اصلاح می شود؟

از سوی دیگر،بیشتر فعالان باور دارند که قیمت سکه در روز جاری در مسیر اصلاح قرار خواهد گرفت و حتی از نیمه کانال 31 میلیون هم عقب خواهد نشست. این دسته از فعالا اقتصادی معتقدند سکه پس از تعطیلات، هر زمان به مرز 32 میلیون تومان نزدیک شد، فشار فروش‌ها افزایش یافت و قیمت سکه عقب‌نشینی کرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید