پیش بینی قیمت سکه امروز چهارشنبه 30 فروردین 1402

کدخبر: ۵۶۸۳۱۹
سکه‌های کوچک حباب‌های بزرگتری دارند. یکی از تحلیلگران عنوان می‌کرد که ارزش بازاری سکه گرمی حدود دو برابر بیشتر از ارزش ذاتی آن است.
پیش بینی قیمت سکه امروز چهارشنبه 30 فروردین 1402

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، حباب سکه‌های کوچک به اندازه‌ای بالاست که بیشتر تحلیلگران به معامله‌گران عادی توصیه می‌کنند از خرید این نوع سکه‌ها خودداری کنند. به عنوان مثال، یکی از تحلیلگران عنوان می‌کرد که ارزش بازاری  سکه گرمی  حدود دو برابر بیشتر از ارزش ذاتی آن است. در واقع  سکه گرمی  از لحاظ ارزش طلایی که در آن بکار می‌رود، بسیار گران‌تر در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

سکه امامی  نیز حدود ۳۰ درصد حباب دارد، ولی حداقل حجم معاملات این فلز گرانبها به اندازه‌ای بالاست که امکان خرید و فروش را راحت‌تر کند.

این در حالی است که خرید و فروش  سکه گرمی  دشوارتر است. گفته می‌شود که صرافی ها نیز نرخ خرید خود را بسیار کمتر از نرخ فروش  سکه گرمی  تعیین می‌کنند.

در شرایطی که بازار سکه از لحاظ حباب چندان جذاب نیست، توجه برخی معامله‌گران به سوی  بازار سهام  جلب شده است.  شاخص کل بورس  در فروردین به طور مرتب تقویت شده و این موضوع حتی توجه برخی سکه‌بازان را به خود جلب کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید