رصد بازار مسکن؛

این سوپر ویلای ضدگلوله ۴۰۰ میلیارد تومان! + عکس

کدخبر: ۵۶۹۷۲۸
در این گزارش به بررسی قیمت خانه های لاکچری در مناطق لوکس نشین پرداخته شده است. این ویلا در تهران با ۱۵۰۰ متر زیربنا به صورت تریبلکس، شیشه پنجرها وارداتی اتریش،ضد گلوله، آسانسور با ویو ابدی لاکچری ۴۰۰ میلیارد تومان قیمت دارد.
این سوپر ویلای ضدگلوله ۴۰۰ میلیارد تومان! + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از گسترش نیوز،  قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران به میزان متراژ، امکانات و منطقه بالا رفته است. در برخی از مناطق تهران به قدری افزایش قیمت به چشم می‌خورد که هوش از سرمان می‌پرد. منطقه یک تهران همیشه جزء مناطق گران پایتخت به حساب می‌آمد به خصوص برخی از این مناطق که همیشه محل سکونت لاکچری‌ها بوده است.

در کنار تمام امکانات و ویژگی های مثبتی که این مناطق دارد اما بیشتر آن ها در حاشیه ترافیک سنگین تهران هستند و دسترسی به آن‌ها بسیار دشوار است اما عده‌ای تنها به نام و منطقه توجه می‌کنند و با سر بالا و افتخار نام منطقه سکونت خود را بیان می‌کنند. یکی از این مناطق خیابان فرشته، اندرزگو، الهیه ،نیاوران و زعفرانیه است که قیمت های عجیبی هم برای فروش و اجاره مسکن دارند.

خبر خوش برای متقاضیان خودروهای ایران خودرو و سایپا

​نیاوران و زعفرانیه جزء قدیمی ترین محله های تهران به حساب می‌آیند که به گفته بسیاری از کارشناسان تلفیق سنت و مدرنیته می باشد. در گذشته از روستاهای تهران به حساب می‌آمد اما در حال حاضر جزء مناطق مرفه نشین است. سبک خاص ساخت و ساز در این منطقه‌ها قیمت خانه در این محله را افزایش داده است که در ادامه به بررسی قیمت برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

 

در یک آگهی خانه۴۵۰ متری نوساز در زعفرانیه با ۴ اتاق خواب ۲۳۹ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. این خانه متری ۵۳۱ میلیون تومان است. در تبلیغ این خانه معماری فاخر و مدرن با متریال برند آن را نسبت به دیگر خانه ها متمایز کرده است. مجموعه آبی مجزا، کارواش، روف گاردن، سالن GYM، سالن اسکواش، سینما، سالن بازی کودک، هلی پد از مشاعات این خانه است.

مسکن-زعفرانیه

خانه ای ۳۷۰ متری در عمارت سوپر لاکچری نیاوران با ۴ خواب مستر و وان جکوزی در تاپ ترین لوکیشن نیاوران ۱۴۰ میلیارد تومان به فروش می‌رود. قیمت متری این خانه ۳۷۸ میلیون تومان است.

مسکن-نیاوران

در آگهی های بسیاری پیش فروش خانه های لاکچری هم دیده می‌شود. در یکی از این آگهی ها واحد ۳۸۰ متری نیمه ساخت در نیاوران با سود ۱۰۰ درصدی به فروش می‌رسد. ویژگی های مختلفی برای تبلیغ این خانه آمده است که مشاعات هتل۵ستاره ،لوکیشن عالی با بن‌بست دنج و نگهبانی۳شیفت، سالن اجتماعات،بیلیارد،بولینگ،سالن سینما، ۵خواب نور مستقیم و چشم انداز ابدی تهران و کوهستان مواردی از آن است. این خانه ۶۸ میلیارد وچهارصد هزار تومان با تقسیط ۲۰ ماهه است.

بعد از زعفرانیه و نیاوران به سراغ خانه‌های الهیه و فرشته می‌رویم در این مناطق هم با خانه های گران قیمت و عجیب مواجه‌ایم. در آگهی خانه ای ۲۸۰ متری در منطقه فرشته ۳ خواب ۱۰۱ میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است. این آپارتمان در یک ساختمان ۱۲ طبقه قرار دارد. ساختمان دارای ۸ طبقه مسکونی و ۴ طبقه مشترک می‌باشد و دارای لابی با ارتفاع سقف ۷ متر، لابی من ۲۴ ساعته با تکنسین ها برای برطرف کردن مشکلات فنی، استخر، سونا، جکوزی، روف گاردن، سالن سینما و یک جکوزی دیگر در پشت بام است. آشپزخانه با کابینت‌های ایتالیایی از ویژگی های این خانه به حساب می‌آید که در تبلیغ این آگهی آمده است.

آگهی دهنده دیگری خرید آپارتمان ۴۷۰ متری در یکی از مناطق الهیه را فرصتی طلایی به حساب آورده است. این فرصت طلایی ۱۸۰ میلیارد تومان برای خریدار آب می‌خورد یعنی متری ۳۷۶ میلیون تومان! برای ویژگی های این خانه برند بودن این ساختمان ذکر شده است.

مسکن-الهیه

در غرب تهران خانه های ویلایی ایران زمین جزء خانه های لاکچری و گران به حساب می‌آیند که افراد زیادی برای خرید آن هزینه هنگفتی می کنند. خانه های ویلایی این منطقه هم دست کمی از قیمت خانه در الهیه و رعفرانیه ندارد که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

کاخ ویلای دوبلکس، عمارتی بسیار مجلل و شیک در شهرک غرب که در آگهی قید شده است با ۷۰۰ متر زمین و ۱۰۰۰متر بنای مفید با ۵ اتاق بزرگ رویال مستر در۴طبقه با آشپزخانه فول فرنیش و مجلل همراه با آسانسور ۶ نفره داخل واحد ۳۰۰ میلیارد تومان قیمت گذاشته شده است.

مسکن-شهرک غرب

لوکس ترین ویلا تهران با ۱۵۰۰ متر زیربنا که آگهی دهنده از آن نام برده است که به صورت تریبلکس، شیشه پنجرها وارداتی اتریش،ضد گلوله، آسانسور با ویو ابدی لاکچری ۴۰۰ میلیارد تومان قیمت دارد. این سوپر ویلا متری ۵۰۰ میلیون تومان برای خریدار هزینه دارد.

شاید بدون بررسی قابل باور نبود که این خانه ها در بغل گوشمان و شاید کمی آن طرف تر از محل زندگی خودمان وجود دارد چرا که در زیر سایه همین شهر افرادی هستند که با قیمت یک متر آن امید دارند خانه ای اجاره و یا در شهرستان خود خانه ای بخرند اما واقعیت آن چیزی است که وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید