فوری/ فتح قله 2.5 میلیون واحدی در بورس تهران/ شاخص رکورد زد

کدخبر: ۵۷۰۹۸۲
شاخص کل بازار سهام همچنان به رکورد زنی های خود ادامه می دهد به صورتی که در روز جاری قله ی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را فتح کرده است.
فوری/ فتح قله 2.5 میلیون واحدی در بورس تهران/ شاخص رکورد زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شاخص کل بازار سهام در معاملات 2 ساعت ابتدایی امروز توانست با رشدی 30 هزار واحدی (1.22 درصد)  از ارتفاع 2 ملیون و 500 هزار واحدی عبور کند و همچنان به رکود زنی خود ادامه دهد. همچنین بخش عمده ای از نماگرها در محدوده های مثبت در حال نوسان هستند و ارزش معاملات در 2 ساعت ابتدایی بازار از 5 هزار میلیارد تومان نیز فراتر رفته است.

ثبت نام خودرو آغاز شد/ شرایط ثبت نام و جزئیات مرحله دوم طرح یکپارچه

لازم به ذکر است که بازار سهام از اسفند ماه سال گذشته رشد تقریبا بدون وقفه ای را آغاز کرده و این روزها نیز همچنان توانسته روند صعودی خود را حفظ کند به صورتی که شاخص کل علاوه بر شکستن سقف تاریخی خود در محدوده ی 2 میلیون و 100 هزار واحدی، 40 هزار واحد بالا تر در محدوده ی 2 میلیون و 500 هزار واحدی ایستاده است.

گفتنی است از عمده دلایلی که می توان برای رشد بازار عنوان کرد، علاوه بر جا ماندگی بازار سهام نسبت به سایر بازار های موازی، رشد نرخ ارز در بازار آزاد و همچنین طرح اخیر مجلس مبنی بر مالیات بر عایدی سرمایه بود که خرید و فروش در سایر بازارهای موازی بازار سرمایه را شامل مالیات می کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید