کمتر از ده روز مانده تا آغاز رویداد اینوتکس 2023

جنب و جوش میزبانی از اینوتکس 2023 در پارک فناوری پردیس

کدخبر: ۵۷۱۰۶۹
اقتصادنیوز: با نزدیک شدن به آغاز رویداد اینوتکس پارک فناوری پردیس پر از جنب‌وجوش است؛ جنب‌و‌جوشی از نوع آماده‌سازی غرفه‌ها، سالن‌ها، سخنرانی‌ها، گفت‌وگوها و یک کلام برای میزبانی کردن اعضای زیست‌بوم نوآوری و فناوری، زیر یک سقف.
جنب و جوش میزبانی از اینوتکس 2023 در پارک فناوری پردیس

به گزارش اقتصادنیوز ، نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس2023) در حالی به دوازدهمین دوره خود رسیده است که این روزها در پارک فناوری پردیس مقدمات فیزیکی نمایشگاه در حال آماده‌سازی است. تا آغاز رویداد اینوتکس 2023 کمتر از 10 روز باقی مانده است و امسال هم مانند سال‌های گذشته، سه بخش نمایشگاهی، ‌رویدادهای تجاری و ترویجی و بخش‌های آنلاین میزبان بازیگران زیست‌بوم نوآوری و فناوری از سراسر کشور و همچنین مهمانانی از کشورهای مختلف خواهد بود.

اعضای زیست ‌بوم نوآوری و فناوری در روزهای 19 تا 22 اردیبهشت امسال در اینوتکس 2023 زیر یک سقف جمع خواهند شد، در فضایی که جای جای آن، نشان و نمادی از نوآوری و فناوری دارد.

نمایشگاه اینوتکس شامل بخش‌ها و رویدادهای مختلفی در حوزه نوآوری و فناوری است که از این میان می‌توان به رویداد بین‌المللی تامین‌مالی نوآوری و فناوری فینوتکس، رقابت علمی کنز، معرکه اینوتکس، اینوتکس پیچ، استیج اینوتکس، ایستگاه آینده، کافه سرمایه اینوتکس، پاویون مشاوران، ارائه نیازهای فناورانه (Reverse Pitch)، تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس، استارکاپ، هاب‌رسانه، اینوتکسیکاپ، فروم حکمرانی، تامین‌مالی جمعی، رویداد نوآوری گیم (جینو)، زنگ تفریح، تجربه فناوری، رویداد ملی پهپادها، کنفرانس ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا و... اشاره کرد. 

رویدادهای حوزه فناوری و کارآفرینی ابزار مهمی برای همکاری و مشارکت بین صاحبان ایده، صاحبان سرمایه، فناوران و نوآوران هستند. شرکت‌کنندگان در این رویدادها علاوه ‌بر افزایش مهارت‌های تخصصی، از فرصت‌هایی مانند شبکه‌سازی، دسترسی به منابع سرمایه، مربیان، متخصصان و مزایای زیاد دیگری بهره‌مند می‌شوند. رویدادهای کارآفرینی مختلفی که در سراسر جهان برگزار می‌شوند را می‌توان بر اساس ماهیت رویداد، در چهار مفهوم شبکه‌سازی، آموزش، سرمایه‌گذاری و همکاری و مشارکت طبقه‌بندی کرد.

اینوتکس هرسال ضمن شناسایی مهمترین این رویدادها و نیز همکاری با برگزارکنندگان آن‌ها، میزبانی این رویدادهای مهم را عهده‌دار خواهد بود. برخی از این رویدادها پیش از برگزاری نمایشگاه اجرا شده و نتایج آن در نمایشگاه منعکس خواهد شد.

امسال نمایشگاه اینوتکس میزبان بیش از 400 مجموعه شرکت‌کننده خواهد بود، جمع شدن این مجموعه وسیع در زیست بوم نوآوری پردیس نیازمند برنامه ریزی های متعدد است، از برنامه ریزی های کلان گرفته تا آماده سازی فضای قابل توجه برای میزبانی از  چند ده هزار نفر از علاقه مندان به نوآوری و فناوری. علاوه بر فضای باز پارک فناوری پردیس، سالن ها و بخش های مختلف هم این روزها درگیر آماده سازی خود برای برگزاری رویدادهای جانبی اینوتکس هستند تا میزبانی شایسته برای اینوتکس 2023 و بخش های مختلف آن باشند.

دوازدهمین دوره رویداد اینوتکس امسال از 19 تا 22 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید