حاجی بابایی مطرح کرد؛

رئیسی به نمایندگان مجلس گفت با این بودجه نمی توان کار کرد /اصلاحیه بودجه در راه بهارستان است

کدخبر: ۵۷۱۳۶۹
دولت به دنبال ارسال لایحه‌ای برای اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ است، این در حالی است که مجلس کمتر از ۵ درصد در لایحه بودجه تغییر ایجاد کرده است.
رئیسی به نمایندگان مجلس گفت با این بودجه نمی توان کار کرد /اصلاحیه بودجه در راه بهارستان است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، دولت به دنبال ارسال لایحه‌ای برای اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ است، این در حالی است که مجلس کمتر از ۵ درصد در لایحه بودجه تغییر ایجاد کرده است. ابراهیم رئیسی در نخستین نشست مشترک دولت و مجلس در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد که با توجه به برخی تغییرات در لایحه ارائه شده از سوی دولت، به زودی لایحه‌ای برای اصلاح این موارد به مجلس ارائه می‌شود. اگر چه رئیسی اعلام نکرد که به دنبال اصلاح کدام بخش‌های بودجه ۱۴۰۲ است، اما رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت که بنا بر گفته رئیس‌جمهور موارد اصلاح بودجه ۱۴۰۲ گسترده است و بسیاری از بخش‌های بودجه را شامل می‌شود.

رئیسی چه گفت؟

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت هنوز لایحه اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۲ را به مجلس ارسال نکرده است. اما در جلسه مشترک میان مجلس و دولت و همچنین در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، آقای رئیس‌جمهور اعلام کردند به زودی لایحه اصلاح بودجه ۱۴۰۲ را به مجلس ارسال می‌کنند.

او تاکید کرد: بر اساس گفته رئیس‌جمهور موارد اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ گسترده است. ایشان گفتند مباحثی در بودجه ۱۴۰۲ وجود دارد که مانع از اجرای کار می‌شود و مشکلاتی را برای دولت ایجاد می‌کند. بنابراین لایحه‌ای برای اصلاح بودجه ۱۴۰۲ به مجلس ارسال می‌کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اظهار کرد: ما نیز منتظر هستیم تا ببینیم این لایحه شامل چه مواردی می‌شود و میزان تغییرات درخواستی دولت چقدر است. اما دولت اعلام کرد که قسمت‌هایی گوناگونی از بودجه نیاز به اصلاح دارد و تقریبا شامل تمام قسمت‌های بودجه می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید