حضور پررنگ تسلا در لیست

سریع‌ترین خودروهای الکتریکی بازار

کدخبر: ۵۷۱۶۲۸
اقتصادنیوز: خودروهای تسلا در فهرست ده گانه سریع‌ترین خودروهای برقی کتاب Kelley Blue چهار جایگاه را به خود اختصاص داده‌اند.
سریع‌ترین خودروهای الکتریکی بازار

به گزارش اقتصادنیوز، خودروهای برقی در حال حاضر سرعت های بسیار چشمگیری را به ثبت رسانده اند. فناوری جدید به تازگی شروع به جلب توجه عموم کرده است. برخی از سریع‌ترین خودروهای برقی موجود در بازار امروز از تسلا، لوسید و خودروسازان سنتی مانند آئودی و مرسدس بنز هستند و انتخاب گسترده‌تری از خودروهای سریع و با انرژی پاک را نسبت به قبل به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند.

خودروهای تسلا در فهرست 10 سریع‌ترین خودروهای برقی کتاب Kelley Blue چهار جایگاه را به خود اختصاص داده‌اند و مدل S Plaid تنها پس از Lucid Air Sapphire 2023 در رتبه دوم قرار دارد. سایر نام‌های قابل توجه در این فهرست شامل خودروهای لوسید موتورز، آئودی، پورشه و مرسدس بنز می‌شوند، اگرچه هیچ‌کدام به اندازه تسلا در رتبه‌بندی نیستند.

در حالی که مدل S Plaid و Lucid Air Sapphire دارای حداکثر سرعت و سرعت 0-60 قابل مقایسه هستند، مدل S Plaid نیز کمتر از Air Sapphire قیمت دارد که از 104هزار و 990 دلار شروع می شود. مدل S Plaid تسلا 1020 اسب بخار قدرت دارد، در حالی که Air Sapphire با 1200 اسب بخار قدرت دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید