رشد چشم گیر حاشیه سود عملیاتی در بانک ملت

کدخبر: ۵۷۳۶۰۳
جمع درآمدهای تسهیلاتی بانک ملت نسبت به ماه قبل 21 درصد رشد و نسبت به سال گذشته 67 درصد رشد داشته که نشان می دهد موتور تولید درآمد های بانک ملت با شتاب در حال حرکت است.
رشد چشم گیر حاشیه سود عملیاتی در بانک ملت

به گزارش اقتصادنیوز، لیلی دوست، مدیر امور مالی بانک ملت گفت: در خصوص سپرده های ارزی و ریالی بانک ملت ما یک رشد 4 درصدی رو نسبت به پایان اسفند سال گذشته داشتیم و نسبت به مقطع مشابه سال قبل 51 درصد رشد داشتیم.

مدیر امور مالی بانک ملت تاکید کرد: از منظر تسهیلات نسبت به اسفند 22 درصد رشد و نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد رشد داشتیم که بالطبع وضعیت درآمدهای تسهیلاتی بانک را افزایش می دهد. جمع درآمدهای تسهیلاتی بانک ملت نسبت به ماه قبل 21 درصد رشد و نسبت به سال گذشته 67 درصد رشد داشته که نشان می دهد موتور تولید درآمد های بانک ملت با شتاب در حال حرکت است.

لیلی دوست افزود: از نقاط قوت بخش درآمدی بانک می توان به درآمد های کارمزدی بانک ملت اشاره کرد که نسبت به ماه مشابه سال قبل 93 درصد رشد داشته است و نرخ کارمزدها هم به تازگی افزایش داشته است.

این مقام ارشد بانک ملت گفت: با توجه به موارد فوق، حاشیه سود عملیاتی بانک هم از 29 هزار میلیارد ریال در فروردین سال گذشته با رشد 110 درصدی به 62 هزار میلیارد ریال رسیده است. این بیانگر این است که همچنان با فاصله رتبه اول را در حاشیه سود عملیاتی در میان بانک ها داریم.

لیلی دوست افزود: در خصوص ظرفیت قانونی برای استفاده از افزایش سرمایه به اطلاع سهامداران می رساند که به دنبال آن هستیم که امسال هم از ظرفیت قانونی افزایش سرمایه استفاده کنیم که متعاقبا به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید