خبر خوش برای بازنشستگان / مبلغ وام افزایش یافت

کدخبر: ۵۷۴۹۳۷
اقتصادنیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از افزایش مبلغ وام بازنشستگان تأمین اجتماعی به ۲۰میلیون تومان در سال جاری خبر داد.
خبر خوش برای بازنشستگان / مبلغ وام افزایش یافت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، احمد اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد: طی سنوات گذشته این سازمان بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون این وام را به بازنشستگان خود پرداخت کرده است.

قیمت جدید مرغ اعلام شد+ جدول

اسفندیاری تصریح کرد: سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به‌عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته امسال این رقم افزایش پیدا کرده است.

وی در خصوص میزان افزایش وام قرض‌الحسنه بازنشستگان گفت: میزان رقم وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

اسفندیاری در خصوص نحوه ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان ابراز کرد: بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام و در نهایت دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی افزود: از خردادماه فرآیند ثبت‌نام بازنشستگان برای پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی از سوی کانون‌های بازنشستگی انجام خواهد شد و در نهایت پس از طی مراحل قانونی این وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه‌ تعداد از بازنشستگان تأمین اجتماعی از تسهیلات و وام اشاره‌شده بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال قرار است ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات اشاره‌شده بهره ببرند.

اسفندیاری اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده هر ماه تعدادی از بازنشستگان در هر استان و شهرستان از این وام استفاده خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید