سقوط بی‌سابقه‌ قیمت طلا

کدخبر: ۵۷۸۱۲۵
همزمان با تقویت بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده آمریکا و تقویت ارزش دلار، طلا ریزش قیمت بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد.
سقوط بی‌سابقه‌ قیمت طلا
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین،  هر اونس طلا در لحظه نگارش این گزارش ۲۸ دلار و ۷۵ سنت ریزش قیمت را تجربه کرد که ۱.۴۵ درصد تخمین زده‌ شده‌است و قیمت آن به هزار و ۹۴۸ دلار و ۱۹ سنت رسیده‌است.

سقوط آزاد طلا رقم خورد/ دلار تقویت شد

 

قیمت طلا پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه 1977.87 دلار سقوط کرد، زیرا انتشار یک گزارش آماری مستحکم از مشاغل ایالات متحده، بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده را تقویت کرد که باد مخالفی برای فلز زرد است. این امر، در کنار تقویت دلار آمریکا اتفاق افتادکه طلا را تحت فشار نزولی قرار می‌دهد، اما فلز زرد همچنان قرار است هفته را با سودهای مناسب به پایان برساند.

قیمت طلای جهانی در میان داده‌های قوی ایالات متحده، افزایش بازدهی خزانه‌داری و افزایش انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره کاهش می‌یابد.

شاخص دلار آمریکا در 104.026 قرار داده شده‌است، در واقع ارزش دلار آمریکا 0.43% افزایش یافته‌است و در حالی که آماده ثبت اولین ضرر هفتگی خود بود کامبک زد و در این بین پیش‌بینی‌ها مبنی بر ثابت نگه داشته شدن نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا تقویت شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید