آخرین قیمت دنا، رانا، تارا و پژو + جدول

کدخبر: ۵۷۹۱۲۹
اقتصادنیوز: بررسی‌ها حاکی از این اس که بازار خودرو در طول یک هفته گذشته کاهش قیمت ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.
آخرین قیمت دنا، رانا، تارا و پژو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، همزمان با کاهش قیمت‌ها در سایر بازارها همچون ارز و طلا، قیمت خودرو نیز طی یک هفته گذشته در مسیر نزولی قرار داشت.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازار خودرو در طول یک هفته گذشته کاهش قیمت ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

بنا به این گزارش، در طول یک هفته گذشته پژو۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۵ میلیون تومانی و پژو۲۰۶ تیپ ۳ مدل ۱۴۰۲ نیز افت ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد. به این ترتیب، پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۴۰۰ در بازار ۴۹۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۶۵ میلیون تومان قیمت داشت.

همچنین پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲، ۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشتند. پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم اکنون در بازار ۶۶۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ حدود ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. در این میان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت ۹۰۵ میلیون تومان فروش رفت.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ در بازار کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و به ۸۷۵ تومان رسیده است. تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم به همین نسبت ارزان شده و ۶۹۵ میلیون تومان قیما پیدا کرده است.

بررسی‌ها از روند بازار خودرو نشان می‌دهد که دنا اتوماتیک توربوپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان طی یک هفته گذشته ارزان شده و ۸۷۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. راناپلاس پانوراما مدل ۱۴۰۲ هم ۵ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۵۶۵ میلیون تومان رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید