انتخابات اتاق ایران در تعلیق قرار گرفت؟

کدخبر: ۵۸۰۷۲۴
هنوز خبری قطعی در مورد اصلاح زمان انتخابات اتاق ایران منتشر نشده و انتخابات در حالت تعلیق است.
انتخابات اتاق ایران در تعلیق قرار گرفت؟

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، براساس قانون باید شورای نظارت بر انتخابات اتاق ایران،  انتخابات این اتاق  را در 28 خرداد ماه برگزار کند.

اما از هم اکنون یعنی ساعت 13:15 دقیقه روز شنبه تا فردا 8 صبح کمتر از  16 ساعت مانده به انتخابات اتاق ایران، اما هنوز حراست وزارت صمت نظرش را در مورد تمامی افراد لیست ارجاعی اتاق اعلام نکرده است و انتخابات در حالت تعلیق است.

 برخی می‌گویند،  اتاق نمی‌تواند بدون دریافت لیست نهایی در زمان تعیین شده انتخابات را برگزار کند. انتخاباتی که آخرین زمان برگزاری آن 31 خرداد ماه سال جاری است و اگر انتخابات برگزار نشود؛ به گفته سنجابی شیرازی سخنگوی شورای نظارت بر انتخابات باید قانون اتاق تغییر کند. 

او در گفتگو با «اکوایران» تاکید می‌کند: ما نهایتا انتخابات را تا یکم تیر برگزار خواهیم کرد. زیرا آخرین مهلت برگزاری انتخابات طبق قانون اتاق 31 خرداد ماه است. قانون به ما اجازه نمی‌دهد، هیات رئیسه پس از  پایان دوره کماکان به طور موقتی در سمت پیشین باقی بمانند.

اما مسئله اینجاست که هنوز بسیاری از کاندیداها تکلیفشان مشخص نیست. البته  شنیده می‌شود، برخی کاندیداهای ریاست حذف شدند. حتی برخی کاندیداهای هیات رئیسه هم حذف شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید