یک پیش‌بینی مهم از آینده قیمت دلار

کدخبر: ۵۸۱۱۹۸
اقتصادنیوز: رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق با اشاره به بحران تورم گفت: اگر گام‌های دقیقی برداشته شود، تورم نیز قابل مهار است و می‌توان امیدوار بود نرخ تورم دستخوش کاهش شود.
یک پیش‌بینی مهم از آینده قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، «یحیی آل اسحاق» رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق در پاسخ به این سوال که دلار تا چه میزان امکان کاهش قیمت را داراست، گفت: بازیگران بازار ارز بر تعیین قیمت موثر هستند و تنها یک عامل نیست که بتواند زمینه را برای پیش‌بینی مهیا کند اما همین حالا نیز رصد بازار نشان می‌دهد قیمت‌ها در حال کاهش است و این روند احتمالا ادامه‌دار است.

ریزش میلیاردی قیمت مسکن در تهران + جدول

وی با اشاره به اینکه منابع بلوکه شده ایران در کره جنوبی نیز در حال آزادسازی است، عنوان کرد: تنها عراق در حال آزاد کردن پول‌های ما نیست . سایر کشورها نیز دست به این اقدام زده‌اند و این نشان از نتیجه دادن دیپلماسی ایران دارد.

او در جواب این پرسش که آیا آزادسازی پول‌های بلوکه شده نتیجه توافقی قریب‌الوقوع است، گفت: من قادر به پاسخ به این سوال نیستم و بهتر است این پرسش را اهل سیاست جواب بدهند اما فکر می‌کنم در بخش بین‌الملل گشایشی ایجاد شده و این گشایش می‌تواند زمینه را برای بهبود وضعیت اقتصادی و سفره مردم مهیا کند .

او با اشاره به بحران تورم گفت: اگر گام‌های دقیقی برداشته شود، تورم نیز قابل مهار است و می‌توان امیدوار بود نرخ تورم دستخوش کاهش شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید