مدیرعامل سیمرغ تجارت خبر داد :

وام ازدواج باجت بدون نیاز به حضور فیزیکی

کدخبر: ۵۸۲۳۶۶
اپلیکیشن باجت، در نمایشگاه الکامپ معرفی شد.

اپلکیشن باجت محصولی از سیمرغ تجارت است که از طریق آن، امکان افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی، ارائه آسان و سریع تسهیلات ازدواج و استفاده از راهکار " الان خرید کن بعداً پرداخت کن" (BNPL)، بدون حضور در شعبه، صدور و ضمانت سفته به عنوان وثیقه بدون کاغذبازی و ...  وجود دارد.

محمد مهدی اسمعیلی بنیزی مدیرعامل سیمرغ تجارت با اشاره به خدمات اعتباری ” الان خرید کن بعداً پرداخت کن”  باجت گفت:  با این اپلیکیشن می‌توانید در زمان خرید به جای پول نقد از اعتبار باجت استفاده کنید. از طریق این راهکار باجت می توان بدون پول نقد از 4000 هزار فروشگاه موجود در اکوسیستم همکار، بدون نیاز به فیش حقوقی، گواهی کسر از حقوق و چک و سفته خرید کرد

وی درباره تسهیلات ازدواج این نرم افزار اظهار کرد: باجت با هدف بهبود تجربه مشتری و آسان‌سازی فرآیند دریافت انواع تسهیلات بانکی، امکان دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج را به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعب برای متقاضیان فراهم کرده است.

محمد مهدی اسمعیلی بنیزی مدیرعامل سیمرغ تجارت درباره برنامه های آینده در خصوص باجت گفت: در کوتاه مدت به دنبال تکمیل خدمات تسهیلات و اعتبارات خرد هستیم. البته برای اینکارممکن است  نیازمند توسعه خدمات پایه ای هم باشیم. در برنامه فعلی  بعد از سفته و افتتاح حساب قرض الحسنه و کوتاه مدت، توسعه سرویس افتتاح حساب جاری با امکان دریافت دسته چک در دستور کار قراردارد که به نوبه خود در فرآیندهای تسهیلاتی هم مورد استفاده است. سفته نیز کاملا پیاده سازی شده و پایلوت لازم در وزارت اقتصاد انجام پذیرفته  و به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی گفت : یکی از مهمترین اهداف در کوتاه مدت، اضافه شدن بخش عمده تسهیلات خرد در درون باجت هست. در حال حاضر وام قرض الحسنه ازدواج برای سراسر کشورعملیاتی شده و به زودی تسهیلات مرابحه خرد به صورت سازمانی و شخصی به باجت اضافه خواهد شد.

برای بخش های اعتباری بعد از عملیاتی شدن BNPL سازمانی و شخصی و اتصال دو شبکه «تارا» و «ازکی وام»، در حال گسترش شبکه پذیرنگی و اتصال به مجموعه های معتبر دیگری هم هستیم و از سوی دیگر در حال توسعه روش های جدید اعتباری مثل pay in four میباشیم.

مدیرعامل سیمرغ تجارت خاطر نشان کرد: برنامه کاملی در خصوص عملیاتی سازی رمزریال و امکان خرج کرد آن در شبکه وسیعی از پذیرندگان مدون شده است.

وی افزود: از خدمات پایه همچنین بحث اضافه شدن احراز تصویری و دریافت گواهی امضا به خود باجت و آوردن این قابلیت ها داخل اپ است. در حال حاضر این خدمات در اپ جداگانه ای (امضای تجارت) ارائه میشود.

مدیرعامل سیمرغ تجارت با اشاره به موضوع هوش مصنوعی گفت: در میان مدت به شدت به دنبال اضافه شدن هوش مصنوعی و اختصاصی کردن خدمات برای هر مشتری با توجه به رفتارو اطلاعات وی و همین طور اضافه شدن خدمات ارزی و مدیریت ثروت هستیم .

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید