پی بارهمراه دستیار هوشمند و پیشرو در صنعت حمل و نقل

کدخبر: ۵۸۲۳۷۰
سامانه آنلاین و هوشمند حمل و نقل پی بار در نمایشگاه الکامپ به نمایش درآمد .

به گزارش اقتصادنیوز، محصول پی بار یک دستیار هوشمند در مدیریت حمل و نقل و پرداخت بارنامه است که امکان کنترل دقیق و همه جانبه فرایند حمل و نقل را به کاربران می دهد و عوامل کند کننده را به حداقل می رساند.

این محصول سامانه فین تک لجستیک "شرکت راهکارهای هوشمند" پی راد است که در زمینه مدیریت فرایند حمل و نقل و عملیات بانکداری فعالیت می کند. این سامانه که به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می گیرد دستیار حمل و نقل هوشمند به شمارمیاید .

با  پی بار از لحظه ای که بار نامه صادر می شود، بارنامه به صورت دیجیتال قابل مشاهده  بوده و به اطلاعاتی از قبیل نام مشخصات راننده و ناوگان و مشخصات دقیق محموله، میزان بار، تاریخی که بارنامه صادرشده و زمانی که بار به مقصد می رسد می توان دست دسترسی خواهید داشت یافت.

پی بار می تواند  با به نرم افزارهای باسکول خوان، انبار داری و نرم افزارهای مدیریت مشتری ارتباط برقرار کرده، اطلاعات ان ها را خوانده و روی کرایه حمل کسری بار را اعمال لام کند . 

از بخش های قابل توجه این محصول پرداخت فوری کرایه حمل راننده در هرساعتی از شبانه روزو در زمان تعطیلی بانک است .

پی‌بار سامانه‌ای یکپارچه، منعطف و به‌روز است که برای شفاف‌سازی و نظم‌بخشی به ارتباطات متقابل صاحبان کالا، شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان طراحی شده است.

با این محصول دیگر نیازی به صدور چک کشیدن یا مراجعه به بانک نیست؛ این محصول با راننده ها به صورت تکی یا گروهی تسویه حساب می کند. . پی بار یک پلتفرم آنلاین است که در اختیار کاربر  قرار می گیرد تا با استفاده از آن، روند بارگیری و حمل، تخلیه و پرداخت آنلاین کرایه به رانندگان را مدیریت کند. پرداخت کرایه حمل نیزمستقیما به حساب اعلامی رانندگان و بر بستر بانک تجارت صورت می گیرد.

همان طور که گفته شد پی بار به راحتی با نرم افزارها و سامانه های موجود در سازمان ها(مانند باسکول خوان و...)، پلاک خوان یا ای آر پی ها)، هماهنگ می شود و نیازی نیست همه چیز از نو پایه گذاری شود. از طرفی در هنگام کار با سامانه، همه اطلاعات به صورت یکجا قابل ملاحظه است  و نیاز نیست برای کنترل هر چیزی، لازم نیست مدام بین صفحات نرم افزارها جابه جا شوید.

با استفاده از پی بار، به تسهیلات بانکی ویژه صنعت حمل و نقل تحت عنوان «همیار بار» دسترسی دارید. همیار بار تسهیلات و امکانات پرداخت اعتباری بارنامه ها را در اختیار صاحبان کالا قرار می دهد.

سیستم امنیتی پی بار با استفاده از آخرین تکنولوژی های امنیتی روز، از کلیه اطلاعات شما محافظت می کند. از طرفی با ثبت تمام اقدامات انجام شده روی سیستم را به تفکیک کاربر، ثبت می کند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شودامکان نظارت دقیق بر عملکرد واحدها و کاربران را برای مدیران فراهم می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید