حضور هلدینگ «تفتا» با ارائه بیش از ۱۲ محصول در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ

کدخبر: ۵۸۲۳۹۱
«تفتا»، هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت است که در حوزه‌ی بانکداری، به بانک تجارت خدمت‌رسانی می‌کند‌. تفتا 5 سال پیش با هدف ارائه راهکارهای دیجیتال و توسعه محصولات جدید بانکداری و پرداخت، در راستای استراتژی‌های دیجیتال بانک تجارت تأسیس شد.
حضور هلدینگ «تفتا» با ارائه بیش از ۱۲ محصول در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ

این هلدینگ ۸ شرکت و بیش از ۳ هزار نیرو را تحت نظارت مستقیم خود دارد. 

شرکت «کارت اعتباری ایران کیش»،  هم‌اکنون با محصولاتی از جمله «ریال دیجیتال»، «سامانه کهربا» و «تی بی پلاس» در نمایشگاه حضور دارد.

شرکت بعدی «سیمرغ تجارت» است که با حضور خود در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، به ارائه دو اپلیکیشن «باجت»، که خدمات غیرحضوری عرضه می‌کند و «آرک» که یک سیستم بانکداری باز است را  به مخاطبان ارائه می‌دهد. 

شرکت «تکنو تجارت»، محصولاتی از جمله مدیریت اسناد و قراردادهای دیجیتال (clm)، امضای دیجیتال، بی‌ام‌پی‌ال (اعتبار سازمانی)، اعتبار مبلغی، و پلتفرم پی‌بار (صدور تسویه بارنامه) را در نمایشگاه عرضع می‌کند‌.

شرکت «چابک تجارت»، نیز در نمایشگاه الکامپ، علاوه بر ارائه خدمات عضوگیری باشگاه‌ها، سامانه‌ی راهبردی سیستم‌های یک سامانه‌ای، با نام اختصاری«فرا» را عرضه می‌کند. 

شرکت «زفتا» در حال حاضر، با هدف آگاهی رسانی‌های امنیتی و کشف استعدادها در نمایشگاه حضور دارد؛ تعممیر و نگه‌داری سخت‌افزار، خدمات مراکز داده، پیاده‌سازی سرویس‌های امنیتی و سرویس‌های زیرساختی شبکه و مراکز داده، از جمله خدماتی است که این شرکت در نمایشگاه ارائه می‌کند.

از دیگر شرکت‌های هلدینگ تفتا می‌توان به «تاتا» اشاره کرد که هم‌اکنون با ارائه‌ی محصولاتی از جمله سامانه‌ی سها (احراز هویت) و ال‌سی‌ام‌اس  (سامانه‌ی مدیریت مشتریان حقوقی) در نمایشگاه الکامپ حضور دارد. 

شرکت تجارت شایان نیز با اپلیکیشن «اکوتام» که یک اکوسیستم تأمین مالی کسب و کار است خود را به نمایشگاه الکامپ رسانده است.

هلدینگ تفتا از امروز، چهارم تیرماه تا هفتم تیرماه، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران به ارائه‌ خدمات می‌پردازد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید