شرکت زفتا با ارائه‌ یک بازی در حوزه‌ امنیت سایبری در نمایشگاه الکامپ حاضر شد

کدخبر: ۵۸۲۳۹۲
شرکت زفتا، که یکی از زیرمجموعه‌های بانک تجارت است و در حوزه‌های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می‌کند، باتوجه به نیازهای جامعه در حوزه‌ی امنیت سایبری، بازی‌ای طراحی کرده که به نوعی هم چالش و هم آموزش است و برای اولین بار، در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ ارائه شده است.
شرکت زفتا با ارائه‌ یک بازی در حوزه‌ امنیت سایبری در نمایشگاه الکامپ حاضر شد

سیدموسی پورموسوی، نماینده شرکت زفتا، با بیان اینکه طراحی این بازی، بیش از شش ماه زمان برده بیان کرد: این بازی درخصوص هک و امنیت است. در واقع یک سری سوال تستی است که بر مبنای آن ذهن امنیتی افراد تشخیص داده می‌شود.

او ادامه داد: این بازی هم بر مبنای استخدامی است که شرکت انجام می‌دهد و هم جنبه‌ی تفریحی و آموزشی دارد. 

نماینده شرکت زفتا معتقد است این روزها که جهان به سرعت در حال تبدیل شدن به یک دنیای دیجیتالی است، لزوم آموزش‌های امنیتی برای افراد احساس می‌شود. 

پورموسوی در این خصوص اضافه کرد: کاربر با استفاده از این بازی می‌تواند علاوه بر تشخیص سطح امنیتی ذهن خود، آموزش‌هایی را در زمینه‌ی امنیت بگیرد. 

او در پایان با اشاره به اینکه این روزها بازار هک بسیار داغ است اظهار کرد: باتوجه به اینکه در یک دنیای دیجیتالی زندگی می‌کنیم، افراد باید نسبت به ایمیل‌هایی که دریافت یا دستگاه پوزهایی که از آن‌ها استفاده می‌کنند آگاه باشند تا در معرض هک قرار نگیرند و این بازی می‌تواند آموزش‌های خوبی در اختیار کاربر قرار دهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید