خرس سخنگو

هوش مصنوعی برای بچه‌ها قصه شب می گوید

کدخبر: ۵۸۴۱۴۷
اسباب‌بازی‌های هوشمند از جمله خرس‌های عروسکی می‌توانند از «هوش مصنوعی برای تولید داستان‌های سفارشی برای بچه‌ها به جای خواندن از روی کتاب» استفاده کنند.
 هوش مصنوعی برای بچه‌ها قصه شب می گوید

براساس گزارش اقتصادنیوز، به گفته یک اسباب‌ساز بزرگ، خرس‌های عروسکی هوش مصنوعی که برای کودکان شما داستان‌های قبل از خواب می‌خوانند و موضوعاتی را به آنها می‌آموزند، می‌توانند تا سال 2028 به یک واقعیت تبدیل شود.

آلن ونگ، مدیر عامل شرکت VTech Holdings - که اسباب‌بازی‌ها و وسایل کمک آموزشی الکترونیکی برای بچه‌ها تولید می‌کند - به فایننشال تایمز گفت که فناوری تقویت‌کننده ChatGPT می‌تواند تا سال 2028 در اسباب‌بازی‌ها گنجانده شود، به خصوص که هزینه هوش مصنوعی کاهش پیدا می کند.

وونگ اشاره کرد که اسباب‌بازی‌های هوشمند از جمله خرس‌های عروسکی می‌توانند از «هوش مصنوعی برای تولید داستان‌های سفارشی برای بچه‌ها به جای خواندن از روی کتاب» استفاده کنند، زیرا به اطلاعات شخصی کودک دسترسی خواهند داشت.

او گفت: «شما می توانید نه تنها نام کودک، بلکه فعالیت های روزانه کودک را نیز بگنجانید. این خرس می داند که شما به کدام مدرسه می روید... دوستان شما چه کسانی هستند. در واقع می تواند داستانی تعریف کند و تقریباً مانند یک دوست خوب صحبت کند.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید