رصد بازار خودرو؛

بیشترین ریزش قیمت به این خودرو رسید + جدول

کدخبر: ۵۸۵۷۸۱
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان می‌دهد سایپایی‌ها هم به روند کاهش قیمت خود در بازار ادامه دادند و با این شرایط با ایران خودرویی‌ها هم مسیر شدند.
بیشترین ریزش قیمت به این خودرو رسید + جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، ارزیابی بازار نشان می‌دهد بیشترین کاهش قیمت در میان سایپایی به خودروهایی اقتصادی این گروه رسیده، بطوریکه «تیبا صندوق‌دار» با کاهش 6 میلیونی بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد و پس از آن «کوییک‌R» در بازار افتی 4 میلیونی را تجربه کرد.  

نیسان زامیاد با چه نامی در کنیا تولید می‌شود

افت قیمت سایپایی‌ها تنها خودروهای اقتصادی را شامل نشد و امروز «شاهین» هم در بازار کاهش قیمت داشت.

به گفته فعالان بازار خودرو یکی از دلایل افت قیمت خودرو در بازار به نرخ دلار باز می گردد، این روزها دلار هم حال و هوای کاهشی و ثبات داشته و این امر در نرخ خودرو بی تاثیر نبوده است، بطوریکه طی هفته‌ها اخیر همواره شاهد کاهش و یا ثبات قیمت خودرو در بازار بودیم.  

 

 قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 564 میلیون تومانی شد و افت 3 میلیونی را تجربه کرد . اما در میان محصولات سایپا خانواده کوییک هم امروز در بازارافت قیمت داشت. با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 340 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 4 میلیونی را تجربه کرد، اما «کوییک معمولی» هم در بازار 339 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و با افت 3 میلیونی راهی بازار شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 330 میلیونی قیمت گذاری شد و افت 6 میلیونی را ثبت کرد، اما «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 340 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 3 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت یک میلیونی داشت و در بازار 329 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

اکو سایپا 21

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید