خبر مهم برای فرهنگیان بازنشسته

کدخبر: ۵۸۸۴۱۲
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز حدود ۱۲۹ میلیارد ریال سهم الشرکه اعضای بازنشسته در خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
خبر مهم برای فرهنگیان بازنشسته

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا نجف‌پورکردی از واریز حدود ۱۲۹ میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته از دوم اردیبهشت تا اول خرداد ۱۴۰۲ عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: مبلغ یاد شده شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که برای ۷۰۲ عضو واریز شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد، سود سال مالی ۱۴۰۲ بعد از برگزاری مجمع و محاسبه سود طبق روال و براساس سهم هر کدام از اعضا به حساب آنها واریز خواهد شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: به دنبال تکریم جایگاه فرهنگیان و حفظ کرامت اعضای بازنشسته در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یکماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی از نهادهای متولی و مسئول این کار، سهم‌الشرکه به حساب آنها اعمال خواهد شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اضافه کرد: پرداخت سهم الشرکه علاوه بر بازنشستگان عضو موسسه در بازه زمانی یاد شده، شامل اعضای بازخرید، فوتی‌ها، از کار افتاده‌ها و انصرافی‌ها نیز می‌شود.

نجف‌پورکردی تصریح کرد: با توجه به فراهم بودن زمینه افتتاح حساب غیرحضوری بانک سرمایه از طریق سوپر اپلیکیشن فرهنگیان برای اعضای موسسه به آدرسszf.satpay.ir ، واریزی‌ها به حساب بازنشستگان به عاملیت این بانک خواهد بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند. همچنین فرهنگیان عضو می‌توانند نسبت به افزایش واریزی خود تا سقف پنج درصد حقوق و مزایا از طریق مبادی مذکور اقدام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید