آغاز پیش فروش مرحله سوم بلیت‌های قطار ویژه اربعین/ تعداد قطارها 4 برابر شد

کدخبر: ۵۹۴۴۴۱
اقتصادنیوز: مدیرعامل راه‌آهن گفت: از ساعت ۱۰ صبح امروز، مرحله سوم پیش فروش بلیت‌ قطارهای اربعین آغاز شده است.
آغاز پیش فروش مرحله سوم بلیت‌های قطار ویژه اربعین/ تعداد قطارها 4 برابر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن گفت: مسافرینی که دیروز ساعت ۱۱:۴۰ از تهران به مقصد کربلا با قطار عازم شده بودند، حوالی ساعت ۶ صبح امروز به شلمچه رسیدند و قبل از غروب به ایستگاه کربلا در ۵ کیلومتری حرم حضرت ابوالفضل (ع) خواهند رسید.

مدیرعامل راه‌آهن از افزایش دو برابری قطار مشهد- کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: از فردا تا پایان هفته، قطار از تهران به مقصد اهواز و خرمشهر را تا ۴ برابر نسبت به ایام عادی سال افزایش خواهیم داد.

صالحی با بیان اینکه از ساعت ۱۰ امروز، پیش فروش مرحله سوم بلیت‌ قطارهای اربعین آغاز خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به اینکه قیمت بلیت اتوبوس از تهران به خرمشهر حدود ۸۰۰ هزار تعیین شده است؛ اما در بحث قطار، هیچ‌گونه افزایشی در نرخ بلیت قطار روی نداده است و قطارهای ۴ تخته ۳۹۰ هزار تومان تعیین شده است و در قطارهای ۶ تخته، این نرخ پایین‌تر نیز خواهد بود.

صالحی که با رادیو اربعین گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: با توجه به تقاضا در سایر استان‌ها، قطارهای فوق العاده از شهرهای زاهدان، کرمان، ساری و یزد به سمت خرمشهر و کرمانشاه تدارک دیده شده است.

وی از حرکت مستقیم قطار از ساری به مقصد کرمانشاه برای نخستین بار خبر داد و اظهار کرد: امسال قطارهای مشهد به کرمانشاه را نیز به دو برابر افزایش داده‌ایم.

مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه امسال قطار‌های ریل باس در مسیر رفت‌ و برگشت خرمشهر – شلمچه به طور رایگان زائران اربعین را جا به جا خواهند کرد، افزود: دو دستگاه ریل باس با ظرفیت ۸۰۰ نفر نشسته و ۷۰۰ نفر ایستاده به طور شبانه روزی، زائران را، اعم از کسانی که با قطار یا خودروی شخصی یا عمومی به خرمشهر آمده باشند، در مسیر شلمچه به خرمشهر و برعکس جا به جا می‌نمایند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید