گزارش «اقتصادنیوز» از بازار ارز تهران؛

شرط مهم برای صعود دلار به خاکریز 50 /پیش‌بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۹۷۱۳۲
اقتصادنیوز: قیمت دلار در حال حاضر در یک قدمی کانال 50 هزار تومان متوقف شده است؛ پیش‌بینی فعالان بازار در شرایط کنونی برای روند حرکتی اسکناس آمریکایی در تهران چیست؟
شرط مهم برای صعود دلار به خاکریز 50 /پیش‌بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته محدوده مقاومتی 49 هزار و 600 تومان را شکست و تا نزدیک مرز مقا‌ومتی 50 هزار تومان پیشروی کرد. با این حال ساز ناکوک طلای آبشده با دلار باعث شد که اسکناس آمریکایی در تهران پشت مرز 50 هزار تومان متوقف شود. 

در حال حاضر معامله گران می گویند مرز مقاومتی 50 هزار و 200 تومان برای دلار مهم است.به عقیده آنها اگر دلار بالای این مرز مقاومتی تثبیت دهد پتانسیل افزایش تا کانال 52 هزار تومانی را خواهد داشت.

 معامله‌گران فنی در بازار می گفتند قیمت دلار خط روند نزول را در چارت شکسته و اگر این شکست در بازار جعلی نباشد، موج صعود شروع شده است. اگر  قیمت دلار امروز در بالای مرز مقاومت 49 هزار و 800 تومان تثبیت دهد، می‌توان گفت شکست خط نزول درست است. در این صورت اولین مقاومت دلار 50 هزار و 200 تومان خواهد بود.

دلار در یک قدمی کانال جدید!

از سوی دیگر، از نظر فنی‌ها برای اینکه قیمت دلار به روند نزول برگردد باید در زیر 48 هزار و 900 تومان تثبیت دهد. البته همانطور که که در ابتدای گزارش اشاره شد، اگر قیمت طلای آب‌شده با دلار همراه نشود این امر می‌تواند به سرعت گیری در مسیر صعود دلار به بالای مرز 50 هزارتومان عمل کند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید