مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ؛

آخرین خبرها از طرح ملی مسکن در شهرهای جدید

کدخبر: ۵۹۸۵۸۴
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ۳۱۱ هزار نفر متقاضی مسکن در شهرهای جدید ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۷۷ هزار نفر واجد شرایط هستند و ساخت مسکن برای آنها در حال عملیاتی شدن است.
آخرین خبرها از طرح ملی مسکن در شهرهای جدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید، گفت: ۳۱۱ هزار نفر متقاضی مسکن در شهرهای جدید ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۷۷ هزار نفر واجد شرایط هستند و ساخت مسکن برای آنها در حال عملیاتی شدن است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر احداث مسکن برای ۱۵۰ هزار متقاضی بدون مشکل است و کارهای آنها آغاز شده و ۲۷ هزار واحد دیگر در برنامه برای عملیاتی شدن قرار دارد و در تلاش هستیم تا تعهد خود را در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی کنیم.

وی گفت: برای اجرای مناسب طرح نهضت ملی مسکن تأمین زمین با الحاق و همچنین تغییر کاربری‌های مجاز و تعریف شهرک‌های منفصل در حال پیگیری است و بخشی از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرک‌هایی که به زودی کار احداث آنها آغاز خواهد شد، عملیاتی می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید