نرخ کرایه تاکسی در نیمه دوم سال 1402

کدخبر: ۵۹۹۸۳۳
اقتصادنیوز: ​فرماندار تهران گفت: کرایه‌ها همانند قبل است و از ماه مهر هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شامل تاکسی، اتوبوس و مترو نخواهیم داشت.
نرخ کرایه تاکسی در نیمه دوم سال 1402

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، احمد قیومی، فرماندار تهران با اشاره به اینکه هماهنگی‌های کامل جهت مدیریت ترافیکی معابر محلات و محورهای بزرگراهی تهران در شورای ترافیک صورت گرفته است، افزود: استفاده از حمل و نقل عمومی مناسب‌ترین گزینه برای رفع مشکلات ترافیکی خواهد بود و از مردم تقاضا می‌شود استفاده از خودرو شخصی را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: هیچ گونه افزایشی را در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نداشته و ناوگان بهسازی شده در هر سه حوزه تاکسی، اتوبوس و مترو مطابق نرخ قبلی فعالیت خواهند کرد.

فرماندار تهران ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نرخ ناوگان، موضوع را به مبادی رسمی و بازرسی اعلام کنند.

ژقیومی تاکید کرد: مطابق هماهنگی انجام شده، خدمات حمل و نقلی برای دانش آموزان و دانشجویان همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی رایگان بوده و حمل و نقل عمومی برای عموم شهروندان تهرانی هم در این ایام با تخفیف ۳۰ درصدی خواهد بود. همچنین شماره تماس ۴۸۰۴۸ نیز آماده پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات احتمالی شهروندان درخصوص خطوط تاکسیرانی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید