سود عالی در جیب سهامداران بورس

کدخبر: ۶۰۰۵۷۶
اقتصادنیوز: 301 ناشر سود جاری و 116 ناشر سود سنواتی 42 میلیون 273 هزار و 773 سهامدار را که شامل 51 هزار و 863 میلیارد تومان می‌شود، به حساب سجامی سرمایه‌گذاران واریز کرده‌اند.
سود عالی در جیب سهامداران بورس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، در ۶ ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۵۱هزار میلیارد تومان سود از سوی سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب ۴۲میلیون سهامدار واریز شد.

اطلاعات منتشرشده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزییات واریز سود سهامداران در 6 ماه نخست امسال حاکی از آن است که 301 ناشر سود جاری و 116 ناشر سود سنواتی 42 میلیون 273 هزار و 773 سهامدار را که شامل  51 هزار و 863 میلیارد تومان می‌شود، به حساب سجامی سرمایه‌گذاران واریز کرده‌اند.

لازم به ذکر است در آخرین هفته شهریور ماه امسال، 2 هزار و 912 میلیارد و 406 میلیون تومان سود جاری و سنواتی توسط سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد.

واریز سود جاری 19 شرکت

این گزارش می‌افزاید: در هفته آخر شهریور ماه امسال، 19 شرکت «گروه ‌مدیریت ‌سرمایه‌گذاری ‌امید، سرمایه‌گذاری گروه‌ توسعه ‌ملی، شیر پاستوریزه ‌پگاه ‌گلپایگان، مجتمع ‌صنایع ‌لاستیک ‌یزد، تولیدی ‌شیشه دارویی ‌رازی، بین‌المللی‌ ساروج‌ بوشهر، سرمایه‌گذاری ‌دانایان، نورد قطعات‌ فولادی، سرمایه‌گذاری ‌بوعلی، ماشین‌‌سازی ‌اراک، گروه ‌توسعه ‌هنر، آلومینیم‌ ایران‌، نفت‌ پاسارگاد، معدنی‌ املاح‌، پارس‌ مینو، زر ماکارون، گلتاش، افرانت و ویتانا» سود جاری 2 میلیون و 187 هزار و 645 سهامدار را که شامل 2 هزار و 853 میلیارد و 999 میلیون تومان می‌شود، توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

واریز سود سنواتی 5 شرکت

همچنین در هفته پایانی شهریور ماه امسال، 5 ناشر «سرمایه‌گذاری ‌صندوق‌ بازنشستگی ‌کارکنان‌ بانک‌ها، سرمایه‌گذاری ‌اعتلاء ‌البرز، اعتباری‌ملل و سینادارو» سود جاری 31 هزار و 803 سهامدار را که شامل 58 میلیارد و 407 میلیون تومان می‌شود توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کردند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید