رئیس روابط عمومی مرکز ملی رقابت:

فوری/ عرضه این خودروها در مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو

کدخبر: ۶۰۱۱۷۷
اقتصادنیوز :با توجه به اظهارات رئیس روابط عمومی شورای رقابت قرار است مرحله سوم فروش خودرو به ظرفیت های خالی خودروسازان اختصاص پیدا کند و با این حساب خبری از فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا نیست و مرحله سوم هم به خودروهای مونتاژی اختصاص دارد.
فوری/ عرضه این خودروها در مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سپهر دادجوی توکلی رئیس روابط عمومی مرکز ملی رقابت اعلام کرده، قرار بود عرضه خودروها در سامانه یکپارچه  یکشنبه هفته قبل انجام شود، اما با توجه به جلساتی که برگزار شده، احتمالا طی روزهای آینده اطلاعیه مربوط به عرضه دور سوم در سامانه یکپارچه بارگذاری می‌شود و پیش‌بینی می‌شود طی هفته جاری این عرضه در سامانه یکپارچه صورت گیرد.

توکلی در خصوص اینکه آیا این هفته خودروسازان در سامانه یکپارچه عرضه ای خواهند داشت یا خیر؟ گفت: این اقدام به ظرفیت‌های خالی اعلام شده از سمت خودروساز ناشی از عرضه محصول جدید و یا ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف و یا افزایش تولید بستگی دارد.

با توجه به اظهارات رئیس روابط عمومی شورای رقابت قرار است مرحله سوم فروش خودرو به ظرفیت های خالی خودروسازان اختصاص پیدا کند و با این حساب خبری از فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا نیست و مرحله سوم هم به خودروهای مونتاژی اختصاص دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید