وزیر صمت تهدید کرد؛ یقه ام را بگیرید، یقه‌تان را می‌گیرم!

کدخبر: ۶۰۱۶۷۰
اقتصادنیوز: عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان اظهارات متفاوتی در مورد عملکرد دولت و مجلس داشت. او خطاب به سید محسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر یقه من را در مجلس بگیرید، یقه شما را می‌گیرم.
وزیر صمت تهدید کرد؛ یقه ام را بگیرید، یقه‌تان را می‌گیرم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، عصر روز گذشته عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان اظهارات متفاوتی در مورد عملکرد دولت و مجلس داشت.آنطور که ویدوهای منتشر شده از این رویداد نشان می‌دهد، او که تصور نمی‌کرد اظهاراتش در حال انتشار است در مورد بی‌انضباطی مدیریتی در دولت گفت: هیچ کس اختیار هیچ کاری را ندارد. چون یکسری کارها دست آقای خاندوزی است، یک بخشی دست بانک مرکزی و هر کدام بخشی از کار دستمان است.

او افزود: من می‌گویم ارز بدهید. می‌گویند تو فقط «تیک» درخواست ارز را بزن. من به آقای رئیس‌جمهور‌ گفتم ما وزیر التماس هستیم. دائم به این و آن التماس می‌کنیم. اما کاری دستمان نیست.

علی‌آبادی افزود: ما در کشور یک فرمانده واحد در حوزه تولید نداریم. به آقای رئیس جمهور گفتم، خودتان فرمانده تولید شوید یا یکی را بگذارید فرمانده تولید شود. فقط در اختیار یک نفر باشد و نه اینکه یک بخشی مثلا الان دست آقای خاندوزی یک بخشی از آن دست من و یک بخش دیگرش درست یکی دیگه و هر کدام یک بخشی از کار دستمان باشد. چون هیچ کدام از ما ، هیچ کس پاسخگو نیست. هیچ کس نمی‌تواند یقه هیچ کسی را بگیرد.

او در ادامه خطاب به سید محسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر یقه من را در مجلس بگیرید، یقه شما را می‌گیرم.

او همچنین به مداخلات زیان‌بار نمایندگان مجلس هم اشاره کرد و گفت: فشار سیاسی زیاد است و هر روز یکی یک چیزی می‌گوید.

البته تا این لحظه علی آبادی تصور نمی‌کرد این اظهاراتش به صورت آنلاین منتشر نمی‌شود و زمانی که به او اعلام کردند، اظهاراتش به صورت آنلاین درحال پخش است؛ گفت: البته مردم باید بدانند ما مشکلاتی داریم. اما ما می‌خواهیم این مشکلات را درست کنیم و ان شالله در دولت آقای رئیسی حل خواهد شد. 

البته او در بخش دیگری از سخنانش گفت:  ما برق کم می‌آوریم، می‌رویم سراغ صنعت، درحالی که هیچ کجای دنیا این کار را نمی‌کنند. قانون هم این اجازه را به ما نمی‌دهد؛ ولی ما به دلیل ملاحظاتی برق صنایع را قطع می‌کنیم. وقتی گاز هم کم بیاوریم این کار را می‌کنیم. چون هیچ کس، هیچ مزیتی برای صنعت قائل نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید